Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22964

Tytuł: Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент корпоративної стратегії
Inne tytuły: Social responsibility of business as a tool of the corporate strategy
Authors: Панухник, Олена Віталіївна
Плекан, Уляна Михайлівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Панухник О. В. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент корпоративної стратегії / О. В. Панухник, У. М. Плекан // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегія підприємства: підприємницький контекст» (16-17 листопада 2017). – К., КНЕУ, 2017 р.
Journal/kolekcja: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегія підприємства: підприємницький контекст»
Data wydania: 2017
Date of entry: 10-sty-2018
Wydawca: КНЕУ
Kraj (kod): UA
Strony: 2
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22964
Wykaz piśmiennictwa: 1. Стратегія сприяння розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні на період до 2020 року // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.svb.org.ua/sites/default/files/-201309_strategiya_spriyannya_rozvitku_svb_v_ukrayini.pdf. – Назва з екрану. 2. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента / Пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколо-вой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 175 с. 3. Затєйщикова О. О. Етапи формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу / О. О. Затєй-щикова // Бізнес Інформ. – 2014. – № 2. – C. 200–205. 4. Зеленко О. О. Стратегічні аспекти формування соціальної відповідальності підприємства / О. О. Зеленко // Ефективна економіка. – 2010. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_2_27 5. Панухник О. В. Методичне забезпечення стратегічного планування в регіонах України // Актуаль-ні Проблеми Економіки. – 2011. – № 1(91). – С. 152–157.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora