Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22932

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна
dc.contributor.authorВасильців, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorRozhko, Nataliya
dc.contributor.authorVasyltsiv, Nadiya
dc.date.accessioned2017-12-27T07:49:37Z-
dc.date.available2017-12-27T07:49:37Z-
dc.date.created2017-11-21
dc.date.issued2017-11-21
dc.date.submitted2017-10-11
dc.identifier.citationРожко Н. Я. Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємств / Наталія Ярославівна Рожко, Надія Михайлівна Васильців // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 52. — № 1. — С. 110–118. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22932-
dc.description.abstractУправління підприємством у сучасних економічних умовах – це мистецтво, що вимагає від працівників вищої ланки апарату управління оволодіння новими знаннями й навичками в галузі стратегічного управління. Формування маркетингового менеджменту є одним із нових напрямів розвитку стратегічного управління підприємством. Формування маркетингового менеджменту підприємства передбачає усвідомлену спробу конструювання майбутнього не тільки на підставі знання теперішнього і минулого, але й на підставі вивчення факторів невизначеності й урахування різноманітних ризиків, що дозволить здобувати прибуток завдяки новим можливостям. Даний процес спрямований на розширення можливостей стратегічного управління за рахунок безпосереднього залучення всіх працівників підприємства до планування. Він дозволяє звільнити енергію підприємства, підняти планку звичних уявлень і утвердитися в розумінні того, що ці уявлення не визначають дійсного потенціалу підприємства.
dc.description.abstractManaging the enterprise in modern economic conditions is an art requiring senior management personnel to master the acquisition of new knowledge and skills in the field of strategic management. Formation of marketing management is one of the new directions of development of strategic enterprise management. Formation of the marketing management of the company involves a conscious attempt to construct the future, not only on the basis of knowledge of the present and the past, but also on the basis of studying the factors of uncertainty and taking into account the various risks that will allow you to profit from new opportunities. This process is aimed at expanding the capabilities of strategic management through the direct involvement of all employees of the enterprise in planning. It allows you to release the energy of the enterprise, raise the bar of the usual ideas, and establish in the understanding that these representations do not determine the actual potential of the enterprise.
dc.format.extent110-118
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical University
dc.relation.urihttp://marketing.web-3.ru
dc.subjectмаркетинговий менеджмент
dc.subjectуправління маркетингом на підприємстві
dc.subjectформування маркетингового менеджменту
dc.subjectмісія фірми
dc.subjectцілі фірми
dc.subjectстратегічний портфель підприємства
dc.subjectмаркетинговий контроль
dc.subjectmarketing management
dc.subjectmarketing management in the enterprise
dc.subjectformation of marketing management
dc.subjectmission of the firm
dc.subjectcompany goals
dc.subjectstrategic portfolio of the enterprise
dc.subjectmarketing control
dc.titleОсновні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємств
dc.title.alternativeMain stages of forming market management of industrial enterprises
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопіль
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopil
dc.format.pages9
dc.subject.udc338.1
dc.subject.udc330.354
dc.relation.references1. Виханский, О.С. Стратегическое управление [Текст] / О.С. Виханский. – М.: Гардарики, 1998. – 296 с.
dc.relation.references2. Войчак, А.В. Маркетинговий менеджмент [Текст] / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
dc.relation.references3. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. [Текст] / за ред. Л.В. Балабанової // 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2004. – 354 с.
dc.relation.references4. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад. [Текст] / М.І. Белявцев, В.М. Воробйов, В.Г. Кузнецов та ін.; за ред. М.І. Белявцева, В.Н. Воробйова. – К. : Донецький нац. ун-т, 2006. – 407 с.
dc.relation.references5. Сумец, А.М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности на предприятии. Маркетинг и реклама [Текст] / А.М. Сумец. – 2010. – № 7/8. – C. 91 – 96.
dc.relation.references6. Сайт Американської асоціації маркетингу. – [Електронний ресурс]. – Режим доступа: www.marketingpower.com.
dc.relation.references7. Тематический портал «Маркетинг» / Document HTML. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://marketing.web-3.ru.
dc.relation.references8. Теория маркетинга [Текст] / под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер 2002. – 464 с.
dc.relation.references9. Дж., О’Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход; [Текст] / пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2002. – 864 с.
dc.relation.references10. Щербань, В.М. Маркетинг [Текст] / В.М. Щербань. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
dc.relation.referencesen1. Vykhanskyy O.S. Stratehycheskoe upravlenye, O.S. Vykhanskyy. M.: Hardaryky, 1998, 296 р.
dc.relation.referencesen2. Voychak A.V. Marketynhovyy menedzhment, A.V. Voychak. K.: KNEU, 1998, 268 р.
dc.relation.referencesen3. Marketynhovyy menedzhment: navch. posib., zared. L.V. Balabanovoyi. 3-tye vyd., pererob. i dop. K : Znannya, 2004, 354 р.
dc.relation.referencesen4. Marketynhovyy menedzhment: navch. posib. dlyastud. vyshch. navch. zaklad., M.I. Belyavtsev, V.M. Vorobyov, V.H. Kuznetsovtain; zared. M.I. Belyavtseva, V.N. Vorobyova. K.: Donets'kyynats. un-t, 2006, 407 р.
dc.relation.referencesen5. Sumets A.M. K otsenke effektyvnosty marketynhovoy deyatel'nosty na predpryyatyy. Marketynh y reklama, A.M. Sumets. 2010, no. 7/8, pp. 91 – 96.
dc.relation.referencesen6. Sayt Amerykans'koyi asotsiatsiyi marketynhu. Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: www.marketingpower.com.
dc.relation.referencesen7. Tematycheskyy portal «Marketynh», Document HTML. Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: http://marketing.web-3.ru.
dc.relation.referencesen8. Teoryya marketynha, podred. M. Beykera. SPb.: Pyter 2002, 464 p.
dc.relation.referencesen9. Dzh. O’Shonessy. Konkurentnuy marketynh: stratehycheskyy podkhod. Per. s anhl. podred. D.O. Yampol'skoy. SPb: Pyter, 2002, 864 p.
dc.relation.referencesen10. Shcherban' V.M. Marketynh V.M. Shcherban'. K.: Tsentr navchal'noyi literatury, 2006, 208 p.
dc.identifier.citationenRozhko N., Vasyltsiv N. (2017) Osnovni etapy formuvannia marketynhovoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv [Main stages of forming market management of industrial enterprises]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 52, no 1, pp. 110-118 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume52
dc.citation.issue1
dc.citation.spage110
dc.citation.epage118
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2017, № 1 (52)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.