Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22932

Název: Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємств
Další názvy: Main stages of forming market management of industrial enterprises
Autoři: Рожко, Наталія Ярославівна
Васильців, Надія Михайлівна
Rozhko, Nataliya
Vasyltsiv, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Національний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Lviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Я. Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємств / Наталія Ярославівна Рожко, Надія Михайлівна Васильців // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 52. — № 1. — С. 110–118. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description (International): Rozhko N., Vasyltsiv N. (2017) Osnovni etapy formuvannia marketynhovoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv [Main stages of forming market management of industrial enterprises]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 52, no 1, pp. 110-118 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Journal/Collection: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 1
Volume: 52
Datum vydání: 21-lis-2017
Submitted date: 11-říj-2017
Date of entry: 27-pro-2017
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
UDC: 338.1
330.354
Klíčová slova: маркетинговий менеджмент
управління маркетингом на підприємстві
формування маркетингового менеджменту
місія фірми
цілі фірми
стратегічний портфель підприємства
маркетинговий контроль
marketing management
marketing management in the enterprise
formation of marketing management
mission of the firm
company goals
strategic portfolio of the enterprise
marketing control
Number of pages: 9
Page range: 110-118
Start page: 110
End page: 118
Abstrakt: Управління підприємством у сучасних економічних умовах – це мистецтво, що вимагає від працівників вищої ланки апарату управління оволодіння новими знаннями й навичками в галузі стратегічного управління. Формування маркетингового менеджменту є одним із нових напрямів розвитку стратегічного управління підприємством. Формування маркетингового менеджменту підприємства передбачає усвідомлену спробу конструювання майбутнього не тільки на підставі знання теперішнього і минулого, але й на підставі вивчення факторів невизначеності й урахування різноманітних ризиків, що дозволить здобувати прибуток завдяки новим можливостям. Даний процес спрямований на розширення можливостей стратегічного управління за рахунок безпосереднього залучення всіх працівників підприємства до планування. Він дозволяє звільнити енергію підприємства, підняти планку звичних уявлень і утвердитися в розумінні того, що ці уявлення не визначають дійсного потенціалу підприємства.
Managing the enterprise in modern economic conditions is an art requiring senior management personnel to master the acquisition of new knowledge and skills in the field of strategic management. Formation of marketing management is one of the new directions of development of strategic enterprise management. Formation of the marketing management of the company involves a conscious attempt to construct the future, not only on the basis of knowledge of the present and the past, but also on the basis of studying the factors of uncertainty and taking into account the various risks that will allow you to profit from new opportunities. This process is aimed at expanding the capabilities of strategic management through the direct involvement of all employees of the enterprise in planning. It allows you to release the energy of the enterprise, raise the bar of the usual ideas, and establish in the understanding that these representations do not determine the actual potential of the enterprise.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22932
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL for reference material: http://marketing.web-3.ru
References (Ukraine): 1. Виханский, О.С. Стратегическое управление [Текст] / О.С. Виханский. – М.: Гардарики, 1998. – 296 с.
2. Войчак, А.В. Маркетинговий менеджмент [Текст] / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
3. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. [Текст] / за ред. Л.В. Балабанової // 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2004. – 354 с.
4. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад. [Текст] / М.І. Белявцев, В.М. Воробйов, В.Г. Кузнецов та ін.; за ред. М.І. Белявцева, В.Н. Воробйова. – К. : Донецький нац. ун-т, 2006. – 407 с.
5. Сумец, А.М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности на предприятии. Маркетинг и реклама [Текст] / А.М. Сумец. – 2010. – № 7/8. – C. 91 – 96.
6. Сайт Американської асоціації маркетингу. – [Електронний ресурс]. – Режим доступа: www.marketingpower.com.
7. Тематический портал «Маркетинг» / Document HTML. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://marketing.web-3.ru.
8. Теория маркетинга [Текст] / под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер 2002. – 464 с.
9. Дж., О’Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход; [Текст] / пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2002. – 864 с.
10. Щербань, В.М. Маркетинг [Текст] / В.М. Щербань. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
References (International): 1. Vykhanskyy O.S. Stratehycheskoe upravlenye, O.S. Vykhanskyy. M.: Hardaryky, 1998, 296 р.
2. Voychak A.V. Marketynhovyy menedzhment, A.V. Voychak. K.: KNEU, 1998, 268 р.
3. Marketynhovyy menedzhment: navch. posib., zared. L.V. Balabanovoyi. 3-tye vyd., pererob. i dop. K : Znannya, 2004, 354 р.
4. Marketynhovyy menedzhment: navch. posib. dlyastud. vyshch. navch. zaklad., M.I. Belyavtsev, V.M. Vorobyov, V.H. Kuznetsovtain; zared. M.I. Belyavtseva, V.N. Vorobyova. K.: Donets'kyynats. un-t, 2006, 407 р.
5. Sumets A.M. K otsenke effektyvnosty marketynhovoy deyatel'nosty na predpryyatyy. Marketynh y reklama, A.M. Sumets. 2010, no. 7/8, pp. 91 – 96.
6. Sayt Amerykans'koyi asotsiatsiyi marketynhu. Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: www.marketingpower.com.
7. Tematycheskyy portal «Marketynh», Document HTML. Elektronnyy resurs. Rezhym dostupu: http://marketing.web-3.ru.
8. Teoryya marketynha, podred. M. Beykera. SPb.: Pyter 2002, 464 p.
9. Dzh. O’Shonessy. Konkurentnuy marketynh: stratehycheskyy podkhod. Per. s anhl. podred. D.O. Yampol'skoy. SPb: Pyter, 2002, 864 p.
10. Shcherban' V.M. Marketynh V.M. Shcherban'. K.: Tsentr navchal'noyi literatury, 2006, 208 p.
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2017, № 1 (52)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.