Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-42 зі 42 (час пошуку: 0.012 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЛисенко, Леся; Lysenko, Lesya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сегментування ринкуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dytro
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Імпліцитні схеми товарівМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Результати 1-42 зі 42 (час пошуку: 0.012 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі