Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22744

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія-
dc.date.accessioned2017-12-16T10:26:28Z-
dc.date.available2017-12-16T10:26:28Z-
dc.date.issued2017-12-01-
dc.date.submitted2017-09-
dc.identifier.citationРожко Н. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України [Електронний ресурс] / Наталія Рожко // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 2 (17). — С.154-161. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17rnyppu.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22744-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17rnyppu.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті доводиться, що черговий етап розвитку української економіки впритул підвів українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Однак, для цього потрібні не тільки підготовлені фахівці, а значні зусилля по створенню управлінських структур, у задачу яких входить аналіз, планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві. Таким чином, маркетинговий менеджмент має місце тоді, коли управління організацією, побудоване на принципах маркетингу, тобто коли в центр організації поміщено споживача і система маркетингу і менеджменту об'єднує всі зусилля для того, щоб якнайкращим чином задовольнити потреби і попит сторін, які беруть участь в обміні. Крім того, маркетинговий менеджмент розглядає маркетинг і менеджмент нероздільно, які до того ж взаємно проникають і доповнюють один одного. У зв'язку з цим особливої актуальності набуває удосконалення управління підприємствами на основі використання принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до діяльності підприємств, що здійснюється за допомогою маркетингового менеджменту.uk_UA
dc.description.abstractВ статье доказывается, что очередной этап развития украинской экономики вплотную подвел украинские предприятия к осознанию проблемы необходимости практического применения маркетинговых принципов в своей повседневной деятельности. Однако, для этого нужны не только подготовленные специалисты, а значительные усилия по созданию управленческих структур, в задачу которых входит планирование, организация и контроль маркетинговой деятельности на предприятии. Таким образом, маркетинговый менеджмент имеет место тогда, когда управление организацией, построенное на принципах маркетинга, то есть когда в центр организации помещен потребитель и система маркетинга и менеджмента объединяет все усилия для того, чтобы наилучшим образом удовлетворить потребности и спрос сторон, участвующих в обмене. Кроме того, маркетинговый менеджмент рассматривает маркетинг и менеджмент неразрывно, которые к тому же взаимно проникают и дополняют друг друга. В связи с этим особую актуальность приобретает совершенствование управления предприятиями на основе использования принципов менеджмента и маркетинга, обеспечения стратегического подхода к деятельности предприятий, осуществляется с помощью маркетингового менеджмента.uk_UA
dc.description.abstractThe article proves that the next stage of development of the Ukrainian economy has made the Ukrainian enterprises realize the need for the practical application of marketing principles in their daily activities. However, this requires not only trained specialists, but also significant efforts to create managerial structures whose task is to plan, organize and control of marketing activities at the enterprise. Thus, marketing management takes place when the management of an organization is based on the principles of marketing, that is, when the consumer is placed at the center of the organization and the marketing and management system unites all efforts in order to satisfy the needs and demands of the parties involved in exchange in the best possible way. Besides, marketing management considers marketing and management inseparably, which, moreover, mutually penetrate into and complete each other. In this connection, the improvement of management of enterprises using the principles of management and marketing, providing a strategic approach to the activities of enterprises, which is carried out through marketing management, becomes of particular importance.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent154-161-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17rnyppu.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.uauk_UA
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectконцепція стратегічного маркетингового управлінняuk_UA
dc.subjectціль стратегічного маркетингового управлінняuk_UA
dc.subjectмісія підприємстваuk_UA
dc.subjectstrategic marketing planninguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectthe concept of strategic marketing managementuk_UA
dc.subjectthe purpose of strategic marketing managementuk_UA
dc.subjectthe mission of the enterpriseuk_UA
dc.subjectстратегия маркетингаuk_UA
dc.subjectстратегическое маркетинговое планированиеuk_UA
dc.subjectконцепция стратегического маркетингового управленияuk_UA
dc.subjectцель стратегического маркетингового управленияuk_UA
dc.subjectмиссия предприятияuk_UA
dc.titleПередумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativePeredumovy ta pryntsypy stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia promyslovykh pidpryiemstv Ukrainyuk_UA
dc.title.alternativePreconditions and principles of strategic marketing management of industrial enterprises of Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeПредпосылки и принципы стратегического маркетингового управления промышленных предприятий Украиныuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2017uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc338:658.5uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л. В. Маркетинговий менеджмент: [навчальний посібник] / Л. В. Балабанова, С. І. Коломицева, Л. А. Полонська - Донецьк: ТОВ Фірма «АСНА», 2002.– 562 с.uk_UA
dc.relation.referencesВеб-сайт Державного комітету статистики України [електронний ресурс]/ http://www.ukrstat.gov.ua.uk_UA
dc.relation.referencesВойчак А. В. Маркетинговий менеджмент: [підручник] / А. В. Войчак. –– К.: КНЕУ, 1998. – 268 сuk_UA
dc.relation.referencesДиксон Р. Питер. Управление маркетингом / Р. Питер Диксон; пер с англ.. – М.: ЗАО Издат.дом «БИНОМ», 1998. – 556 с.uk_UA
dc.relation.referencesДихтль Е. Практический маркетинг: Учеб.пособие / Е. Дихтль, Х. Хершген; пер. с нем. - М.: Высш.шк., 1995. – 255 с.uk_UA
dc.relation.referencesЗуб А. Т. Стратегический менеджмент: Теория и практика / А. Т. Зуб. –- М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с.uk_UA
dc.relation.referencesКруглов М. И. Стратегическое управление компанией: Учеб. для вузов / М. И. Круглов. – М.: Русская деловая лит., 1998. – 768 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер; пер. с англ. – СПб: Питер, 2000. – 752 с.uk_UA
dc.relation.referencesЩербань В. М Маркетинг / В. М. Щербань – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.uk_UA
dc.relation.referencesenBalabanova, L. V. (2002) Marketynhovyy menedzhment. [Marketing management]. Donets'k: TOV Firma «ASNA». (in Ukraine)uk_UA
dc.relation.referencesenVeb-sayt Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrayiny [elektronnyy resurs]/ http://www.ukrstat.gov.ua.uk_UA
dc.relation.referencesenVoychak, A. V. (1998) Marketynhovyy menedzhment. [Marketing management]. Kyiv: KNEU. (in Ukraine)uk_UA
dc.relation.referencesenDykson, R. Pyter. (1998) Upravlenye marketynhom. [Management marketing]. Moscow: ZAO Yzdat.dom «BYNOM». (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesenDykhtl', E. (1995) Praktycheskyy marketynh. [Practical marketing]. Moscow: Vyssha shkola. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesenZub, A. T. (2002) Stratehycheskyy menedzhment: Teoryya y praktyka. [Strategic management: Theory and practice]. Moscow: Aspekt Press. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesenKruhlov, M. Y. (1998) Stratehycheskoe upravlenye kompanyey. [Strategic management by a company]. Moscow: Russkaya delovaya lyt. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesenKotler, F. (2000) Marketynh. Menedzhment. [Marketynh. Menedzhment]. Pyter. (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesenShcherban', V. M (2006) Marketynh. [Marketynh]. Kyiv: Tsentr navchal'noyi literatury. (in Ukraine)uk_UA
dc.identifier.citationenRozhko, N. (2017). Peredumovy ta pryntsypy stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia promyslovykh pidpryiemstv Ukrainy [Preconditions and principles of strategic marketing management of industrial enterprises of Ukraine]. Socio-Economic Problems and the State. 17 (2), 154-161. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17rnyppu.pdf.uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail rozhko18@googlemail.com к.е.н., доцент, кафедра промислового маркетингуuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»-
dc.citation.issue2(17)-
dc.citation.spage154-
dc.citation.epage161-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 2(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17rnyppu.pdf17rnyppu.pdf909,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_2_17.pdfTytul_2017_2_17.pdf829,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_2_17.pdf002_contents_2017_2_17.pdf678,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
17rnyppu.djvu519,41 kBDjVuПереглянути/відкрити
17rnyppu__COVER.png407,21 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.