Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22740

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПанухник, О. В.-
dc.contributor.authorПлекан, Уляна-
dc.date.accessioned2017-12-15T11:34:12Z-
dc.date.available2017-12-15T11:34:12Z-
dc.date.issued2017-12-01-
dc.date.submitted2017-11-
dc.identifier.citationПлекан У. Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємства [Електронний ресурс] / Уляна Плекан // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 2 (17). — С. 135-143. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17pumkep.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22740-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17pumkep.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено удосконаленню теоретико-методичних питань та концептуально-інструментального базису соціально відповідального маркетингу експортоорієнтованого підприємства, що функціонує в нелінійних умовах зовнішнього середовища. Розкрито результати впровадження принципів соціальної відповідальності в систему маркетингу підприємства. Зазначено позиції аналізованого підприємства щодо впровадження стандартів КСВ. Оцінено його впливи на розвиток конкурентоспроможності підприємства. Висвітлено стан реалізації соціально відповідального маркетингу на обраному для аналізу підприємстві та наведено пропозиції щодо його розвитку. Доведено, що соціально відповідальний маркетинг є дієвим інструментом просування підприємства на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the improvement of theoretical and methodological issues and conceptual and instrumental basis of socially responsible marketing of an export-oriented enterprise operating in non-linear environments. The article reveals the results of implementation of the principles of social responsibility in the marketing system of the enterprise. The position of the analyzed enterprise regarding implementation of CSR standards was noted. Its impact on the development of the company competitiveness was estimated. Also, the state of implementation of socially responsible marketing at the enterprise selected for the analysis was outlined and suggestions for its development in domestic companies were highlighted. It was proved that socially responsible marketing is an effective tool for promoting an enterprise on external market.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена совершенствованию теоретико-методических вопросов и концептуально-инструментального базиса социально ответственного маркетинга экспортоориентированного предприятия, функционирующего в нелинейных условиях внешней среды. Раскрыто результаты внедрения принципов социальной ответственности в систему маркетинга предприятия. Указано позиции рассматриваемого предприятия по внедрению стандартов КСО. Оценен его влияния на развитие конкурентоспособности предприятия. Отражено состояние реализации социально ответственного маркетинга на выбранном для анализа предприятии и приведены предложения по его развитию. Доказано, что социально ответственный маркетинг является действенным инструментом продвижения предприятия на внешнем рынке.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent135-143-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17pumkep.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.uk_UA
dc.relation.urihttp://mevhnu.at.ua/load/mizhnarodna_naukovo_praktichna_internet_konferencija/1_formuvannja_ta_ocinka_efektivnosti_funkcionuvannja_mekhanizmiv_upravlinnja_dijal nistju_pidpriemstv/2-1-0-105uk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986uk_UA
dc.subjectекспортоорієнтоване підприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectкорпоративная социальная ответственность,uk_UA
dc.subjectсоциально-ответственный маркетингuk_UA
dc.subjectэкспортоориентированное предприятиеuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectexport-oriented enterpriseuk_UA
dc.subjectsocially responsible marketinguk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.titleЗастосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeZastosuvannia sotsialno vidpovidalnoho marketynhu dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti eksportooriientovanoho pidpryiemstvauk_UA
dc.title.alternativeImplementation of socially responsible marketing to improve the competitiveness of export-oriented enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeПрименение социально ответственного маркетинга для повышения конкурентоспособности экспортоориентированного предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2017uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc658.8:005.35 (477)uk_UA
dc.relation.referencesАндрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. – Вип. 1 (4). – 2011. – Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesАнтонюк Л. Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн : теорія та механізм реалізації [Текст] : монографія / Л. Л. Антонюк ; Київський нац. екон. ун-т. – Київ : КНЕУ, 2004. – 275 с.uk_UA
dc.relation.referencesВорона О. В. Методичні підходи до оцінки рівня соціальної відповідальності / О. В. Ворона // Вісник економіки транспорту і промисловості. – № 30. – 2010. – С. 127–133.uk_UA
dc.relation.referencesГрицина Л. А. Становлення концепції корпоративної соціальної відповідальності у контексті цивілізаційного розвитку світової економіки / Л. А. Грицина // [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://mevhnu.at.ua/load/mizhnarodna_naukovo_praktichna_internet_konferencija/1_formuvannja_ta_ocinka_efektivnosti_funkcionuvannja_mekhanizmiv_upravlinnja_dijal nistju_pidpriemstv/2-1-0-105.uk_UA
dc.relation.referencesГросул В. А. Управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі : монографія / В. А. Гросул, С. В. Артеменко. – Х. : Іванченко І. С., 2015. – 249 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 787 с.uk_UA
dc.relation.referencesКравченко Т. В. Відповідальний маркетинг як напрям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Т. В. Кравченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. – 2015. – №1(30). – С. 371–378.uk_UA
dc.relation.referencesМоісеєнко Т. Є. Корпоративна соціальна відповідальність в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Т. Є. Моісеєнко// [Електронний ресурс] – Режим доступу до тексту: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986.uk_UA
dc.relation.referencesПанухник О. В. Маркетингово-збутова діяльність сільськогосподарських підприємств: засади формування системи управління / О. В. Панухник // Вісник Сумського національного аграрного університету. – Випуск 12 (70), 2016. – С. 184–188uk_UA
dc.relation.referencesenAndrushkiw, B. & Bitsura, L. (2011). Analіtichnі aspekti marketingovogo potencіalu v teorіі konkurentospromozhnostі pіdpriеmstva [Analytical aspects of marketing potential in the theory of enterprise competitiveness], available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/ 11abmtkp.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesenAntoniuk, L. L. (2004). Mizhnarodna konkurentospromozhnist krain: teoriia ta mekhanizm realizatsii [International competitiveness of countries: theory and realization mechanism]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesenVorona, O. V. (2010). Metodychni pidkhody do ocinky rivnja socialjnoji vidpovidaljnosti [Methodological approaches to assessing the level of social responsibility], The bulletin of transport and industry economics, no. 30, pp. 127-133.uk_UA
dc.relation.referencesenHrytsyna, L. A. Stanovlennja koncepciji korporatyvnoji socialjnoji vidpovidaljnosti u konteksti cyvilizacijnogho rozvytku svitovoji ekonomiky [The formation of the concept of corporate social responsibility in the context of the civilization of the world economy], available at: http://mevhnu.at.ua/load/mizhnarodna_naukovo_praktichna_internet_konferencija/1_formuvannja_ta_ocinka_efektivnosti_funkcionuvannja_mekhanizmiv_upravlinnja_dijal nistju_pidpriemstv/2-1-0-105.uk_UA
dc.relation.referencesenGrosul, V. A. & Artemenko, S. V. (2015), Upravlіnnya marketingovim potencіalom pіdpriеmstv rozdrіbnoi torgіvlі: monografіya [Managing marketing potential of retail trade enterprises: monograph], Kharkov, 249 р. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesenKotler, F., Bowen, J. & Meykenz, J. (1998). Marketing. Hostepryymstvo and tourism [Marketing. Hospitality and tourism].: Per. with the English. M.: UNITY, 787 p.uk_UA
dc.relation.referencesenKravchenko, T. V. (2015). Vidpovidaljnyj marketyngh jak naprjam pidvyshhennja konkurentospromozhnosti vitchyznjanykh pidpryjemstv [Responsible marketing in system of a company’s corporate social responsibility]. Teoretychni ta prykladni pytannja ekonomiky, no. 1(30), pp. 371–378.uk_UA
dc.relation.referencesenMoiseenko, T. E. Korporatyvna socialjna vidpovidaljnistj v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryjemstva [Corporate social responsibility in ensuring the competitiveness of enterprises], available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986.uk_UA
dc.relation.referencesenPanukhnyk, O. V. (2016). Marketynhovo-zbutova diialnist silskohospodarskykh pidpryiemstv: zasady formuvannia systemy upravlinnia [Marketing and sales activity of agricultural enterprises: management system’s development framework]. Bulletin of Sumy National Agrarian University, no. 12 (70), pp. 184-188. [in Ukrainian].uk_UA
dc.identifier.citationenPlekan, U. (2017). Zastosuvannia sotsialno vidpovidalnoho marketynhu dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti eksportooriientovanoho pidpryiemstva [Implementation of socially responsible marketing to improve the competitiveness of export-oriented enterprise]. Socio-Economic Problems and the State. 17 (2), 135-143.http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17pumkep.pdf.uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.subject.jelM14uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: vnv123@ukr.net аспірант, кафедра економіки та фінансівuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»-
dc.citation.issue2(17)-
dc.citation.spage135-
dc.citation.epage143-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 2(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17pumkep.pdf17pumkep.pdf895,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_2_17.pdf002_contents_2017_2_17.pdf678,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_2_17.pdfTytul_2017_2_17.pdf829,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
17pumkep.djvu372,12 kBDjVuПереглянути/відкрити
17pumkep__COVER.png366,71 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.