Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21490
Назва: Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів
Автори: Якимишин, Лілія
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій»
Випуск/№ : 2, 2017
Дата публікації: чер-2017
Дата внесення: 4-лип-2017
Видавництво: Сумський державний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: «Маркетинг і менеджмент інновацій» Сумський державний університет
Кількість сторінок: 109 - 120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21490
Власник авторського права: Якимишин Л. Я.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2017_2_109_120.pdf401,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора