Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21275

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned2017-06-20T17:29:15Z-
dc.date.available2017-06-20T17:29:15Z-
dc.date.created2016-10-27
dc.date.issued2016-10-27
dc.identifier.citationДячун О. Д. Прогнозування продажу та його методи в системі управління підприємством / Дячун О. Д. // Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку економічних систем: колективна монографія. — Т. : ФОП Осадца Ю.В., 2016. — С. 129–150.
dc.identifier.isbn978-617-7516-02-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21275-
dc.format.extent129-150
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Осадца Ю.В.
dc.publisherFOP Osadtsa Iu.V.
dc.relation.ispartofСучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку економічних систем: колективна монографія
dc.relation.urihttp://Memosales.ru/planirovanie/sostavlenie-prognoza-prodash
dc.relation.urihttp://uk.wikipedia.org/wiki
dc.relation.urihttp://bibliograph.com.ua/biznes–31/107.htm
dc.relation.urihttp://innovations.com.ua.articles/13498/temp
dc.relation.urihttp://newground.ru/upriod/vensel/doki/r5-p2-3.doc
dc.relation.urihttp://mmi.fem.sumdu.ua/sifes/defanlt/files/mmi2012
dc.titleПрогнозування продажу та його методи в системі управління підприємством
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Авторський колектив, 2016
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016
dc.rights.holder© ФОП Осадца Ю.В., 2016
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages22
dc.relation.references1. Составление прогноза продаж [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://Memosales.ru/planirovanie/sostavlenie-prognoza-prodash
dc.relation.references2. Прогнозування [Електоронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki
dc.relation.references3. Спіро Розанн, Стентон Уільям, Рич Трегорі. Управління продажем. – М.:Видавничий дім Гребеннікова, 2007
dc.relation.references4. Вертоградов В. Управление продажами.- СПб: Издательский дом «Питер», 2005.
dc.relation.references5. Основи оптової торгівлі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bibliograph.com.ua/biznes–31/107.htm
dc.relation.references6. Джеффри Ланкастер. Продажа и управление снабжением. – Минск: Амалфея, 1999
dc.relation.references7. Методи прогнозування продажу [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://innovations.com.ua.articles/13498/temp
dc.relation.references8. Cитник В.Ф., Орленко Н.С. Імітаційне моделювання : Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни.—К.: КНЕУ,1999
dc.relation.references9. Методи прогнозування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://newground.ru/upriod/vensel/doki/r5-p2-3.doc
dc.relation.references10. Мілютіна Ю.С. Методичні засоби визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.ua/sifes/defanlt/files/mmi2012
dc.relation.referencesen1. Sostavlenie prohnoza prodazh [Electronic resource], Access mode: http://Memosales.ru/planirovanie/sostavlenie-prognoza-prodash
dc.relation.referencesen2. Prohnozuvannia [Elektoronnii resurs], Access mode: http://uk.wikipedia.org/wiki
dc.relation.referencesen3. Spiro Rozann, Stenton Uiliam, Rych Trehori. Upravlinnia prodazhem, M.:Vydavnychyi dim Hrebennikova, 2007
dc.relation.referencesen4. Vertohradov V. Upravlenie prodazhami, SPb: Izdatelskii dom "Piter", 2005.
dc.relation.referencesen5. Osnovy optovoi torhivli [Electronic resource], Access mode: http://bibliograph.com.ua/biznes–31/107.htm
dc.relation.referencesen6. Dzheffri Lankaster. Prodazha i upravlenie snabzheniem, Minsk: Amalfeia, 1999
dc.relation.referencesen7. Metodi prohnozuvannia prodazhu [Electronic resource]. –Access mode: http://innovations.com.ua.articles/13498/temp
dc.relation.referencesen8. Cytnyk V.F., Orlenko N.S. Imitatsiine modeliuvannia : Navch.-metod. posibnyk dlia samostiinoho vyvchennia dystsypliny.-K., KNEU,1999
dc.relation.referencesen9. Metodi prohnozuvannia [Electronic resource], Access mode: http://newground.ru/upriod/vensel/doki/r5-p2-3.doc
dc.relation.referencesen10. Miliutina Yu.S. Metodychni zasoby vyznachennia parametriv rynkiv innovatsiinykh turproduktiv [Electronic resource], Access mode: http://mmi.fem.sumdu.ua/sifes/defanlt/files/mmi2012
dc.identifier.citationenDiachun O. D. (2016) Prohnozuvannia prodazhu ta yoho metody v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Suchasni sotsialno-ekonomichni problemy teorii ta praktyky rozvytku ekonomichnykh system: kolektyvna monograph (Tern.), pp. 129-150 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleСучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку економічних систем: колективна монографія
dc.citation.spage129
dc.citation.epage150
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку економічних систем : колективна монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.