Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21179

Назва: Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережах
Інші назви: Development of internet marketing and use of Instagram service as an example of promotion in social networks
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Мащак, Анастасія
Shpylyk, Svitlana
Mashchak, Anastasiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережах / Світлана Шпилик, Анастасія Мащак // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 74–76. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description: Shpylyk S., Mashchak A. (2017) Rozvytok internet-marketynhu ta vykorystannia servisu Instagram yak pryklad prosuvannia u sotsialnykh merezhakh [Development of internet marketing and use of Instagram service as an example of promotion in social networks]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 74-76 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 16-чер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 74-76
Початкова сторінка: 74
Кінцева сторінка: 76
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21179
Власник авторського права: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://takmak51.ru/
Перелік літератури: 1. Ярлыков А. Инструменты Интернет-маркетинга [Электронный ресурс] / А. Ярлыков // Эффективные инструменты Интернет-маркетинга. – 2013. – Режим доступу : http://takmak51.ru/
2. Плескач В. Л. Технології електронного бізнесу : Монографія / В. Л. Плескач. ― К. : КНЕУ, 2004. ― 223 с.
3. Вирин Ф. Интернет-маркетинг. Полный сборник практических инструментов / Федор Вирин. – М. : Эскмо, 2009. ― 224 с.
4. Петрик Е.А. Интернет-маркетинг / Е.А. Петрик. – М. : Московская финансово- промышленная академия, 2004. – 299 с.
5. Шпилик С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. – 2012. – №2 (35). – с.87-95.
References: 1. Iarlykov A. Instrumenty Internet-marketinha [Electronic resource], A. Iarlykov, Effektivnye instrumenty Internet-marketinha, 2013, Access mode : http://takmak51.ru/
2. Pleskach V. L. Tekhnolohii elektronnoho biznesu : monograph, V. L. Pleskach, K. : KNEU, 2004, 223 p.
3. Virin F. Internet-marketinh. Polnyi sbornik prakticheskikh instrumentov, Fedor Virin, M. : Eskmo, 2009, 224 p.
4. Petrik E.A. Internet-marketinh, E.A. Petrik, M. : Moskovskaia finansovo- promyshlennaia akademiia, 2004, 299 p.
5. Shpylyk S. Interaktyvnyi marketynh: stan rozvytku v Ukraini, S.Semeniuk, S.Shpylyk, Galician economic bulletin, 2012, No 2 (35), P.87-95.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.