กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21168

ชื่อเรื่อง: Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неї
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The essence of advertising and basic techniques of drawing attention to it
ผู้แต่ง: Сергій, Огнистий
Sergiy, Ohnystyy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Сергій О. Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неї / Огнистий Сергій // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 53–55. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description (International): Sergiy O. (2017) Sutnist reklamy ta osnovni metody zaluchennia uvahy do nei [The essence of advertising and basic techniques of drawing attention to it]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 53-55 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
วันที่เผยแพร่: 27-เมษ-2017
Date of entry: 16-มิถ-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 53-55
Start page: 53
End page: 55
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21168
Copyright owner: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
SEIED_2017_Sergiy_O-The_essence_of_advertising_53-55.pdf584,28 kBAdobe PDFดู/เปิด
SEIED_2017_Sergiy_O-The_essence_of_advertising_53-55.djvu35,61 kBDjVuดู/เปิด
SEIED_2017_Sergiy_O-The_essence_of_advertising_53-55__COVER.jpg145,71 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น