Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21037

Título: Особливості реалізації маркетингової компоненти стратегічного управління розвитком підприємств машинобудування
Autor: Фроленко, О. М.
Фроленко, Роман Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Фроленко О. М. Особливості реалізації маркетингової компоненти стратегічного управління розвитком підприємств машинобудування / Фроленко О. М., Фроленко Р. В. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 275–288.
Bibliographic description (International): Frolenko O. M., Frolenko R. V. (2017) Osoblyvosti realizatsii marketynhovoi komponenty stratehichnoho upravlinnia rozvytkom pidpryiemstv mashynobuduvannia. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 275-288 [in Ukrainian].
Is part of: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Journal/Collection: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Data: 21-Fev-2017
Date of entry: 9-Jun-2017
Editora: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Number of pages: 14
Page range: 275-288
Start page: 275
End page: 288
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21037
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Андрушків Б.М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. / Б.М. Андрушків, Л.М. Мельник, Л.Я. Малюта // Тернопіль : ТНТУ, 2010. – 238 с.
2. Ансофф И. Стратегия управления / И. Ансофф. ; [пер. с англ. под ред. Л.И. Евенко]. – М. : Экономика, 1989. – 519 с.
3. Косар Н.С. Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств / Н.С. Косар, Т.В. Сарапін, Н.Є. Кузьо // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Менеджмент та підприємництво в Україні : етапи становлення і проблеми розвитку». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 769. – С. 47 – 53.
4. Котлер Ф. Стратегический маркетинг некоммерческих организаций / Котлер Ф., Андреасен А.Р. – Ростов-н/Д : Феникс, 2007. – 437 с.
5. Куярова Л. Стратегический маркетинг в организации : концепции сетевого управления / Л. Куярова, Ю. Ларина // Проблемы теории и практики управления. – 2012. – № 7- 8. – С. 113 – 118.
6. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен.; [пер. с франц. – 8-е изд., доп. и перер.]. – СПб. : Наука, 2006. – 589 с.
7. Стадник В.В. Трансформування промислового підприємства в інноваційно-активне на основі розвитку персоналу : монографія / В.В. Стадник, Л.О. Гризовська. – Хмельницький, 2016. – 197 с.
8. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии / A.A.Томпсон, А.Дж. Стрикленд ; [пер. с англ.]. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
9. Ballantyne D. Reframing Internal Marketing for Relationship Marketing / D. Ballantyne. – Argentina : AMA International Marketing Educators' Conference, 2000.
10. Klein B. Vertical Integration, Appropriable Rents and the Competitive Contracting Process / Klein B., Crawford R., Alchian A. // Journal of Law and Economics, 1978. – P. 297 – 326.
References (International): 1. Andrushkiv B.M. Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva : tutorial, B.M. Andrushkiv, L.M. Melnyk, L.Ya. Maliuta, Ternopil : TNTU, 2010, 238 p.
2. Ansoff I. Stratehiia upravleniia, I. Ansoff. ; [transl. from English ed. L.I. Evenko], M. : Ekonomika, 1989, 519 p.
3. Kosar N.S. Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu u diialnosti vitchyznianykh pidpryiemstv, N.S. Kosar, T.V. Sarapin, N.Ye. Kuzo, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" "Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini : etapy stanovlennia i problemy rozvytku", Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2013, No 769, P. 47 – 53.
4. Kotler F. Stratehicheskii marketinh nekommercheskikh orhanizatsii, Kotler F., Andreasen A.R, Rostov-n/D : Feniks, 2007, 437 p.
5. Kuiarova L. Stratehicheskii marketinh v orhanizatsii : kontseptsii setevoho upravleniia, L. Kuiarova, Iu. Larina, Problemy teorii i praktiki upravleniia, 2012, No 7- 8, P. 113 – 118.
6. Lamben Zh.-Zh. Stratehicheskii marketinh. Evropeiskaia perspektiva, Zh.-Zh. Lamben.; [per. s frants, 8-e izd., dop. i perer.], SPb. : Nauka, 2006, 589 p.
7. Stadnyk V.V. Transformuvannia promyslovoho pidpryiemstva v innovatsiino-aktyvne na osnovi rozvytku personalu : monograph, V.V. Stadnyk, L.O. Hryzovska, Khmelnytskyi, 2016, 197 p.
8. Tompson A.A. Stratehicheskii menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii stratehii, A.A.Tompson, A.Dzh. Striklend ; [transl. from English], M. : Banki i birzhi, IuNITI, 1998, 576 p.
9. Ballantyne D. Reframing Internal Marketing for Relationship Marketing, D. Ballantyne, Argentina : AMA International Marketing Educators' Conference, 2000.
10. Klein B. Vertical Integration, Appropriable Rents and the Competitive Contracting Process, Klein B., Crawford R., Alchian A., Journal of Law and Economics, 1978, P. 297 – 326.
Content type: Article
Aparece nas colecções:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.