このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21026

タイトル: Основи стратегічного управління: аналіз методологічних підходів до розвитку промислових підприємств
著者: Мариненко, Наталія Юріївна
Bibliographic description (Ukraine): Мариненко Н. Ю. Основи стратегічного управління: аналіз методологічних підходів до розвитку промислових підприємств / Мариненко Н. Ю. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 149–156.
Bibliographic description (International): Marinenko N. Iu. (2017) Osnovy stratehichnoho upravlinnia: analiz metodolohichnykh pidkhodiv do rozvytku promyslovykh pidpryiemstv. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 149-156 [in Ukrainian].
Is part of: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Journal/Collection: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
発行日: 21-2月-2017
Date of entry: 9-6月-2017
出版者: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Number of pages: 8
Page range: 149-156
Start page: 149
End page: 156
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21026
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Гавриленко О.В. Управление компанией: особенности формирования корпоративной культуры / О.В. Гавриленко // Лизинг. – 2011. – № 8. – С. 43–50.
2. Гриньов А.В. Стратегія інноваційного розвитку підприємства : дис. ... д-ра екон. наук : 08.06.01 / А.В. Гриньов ; Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т. – Харків, 2004. – 485 с.
3. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд ; пер. с англ. под ред. : Л. Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
4. Кунц Г. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций / Г. Кунц, С. О’Доннелл ; пер. с англ. – В 2-х т. – М. : Прогресс, 1981. – Т.1. – 495 с., Т.2.– 511 с.
5. Єременко В.В. Концепція формування стратегії інноваційно-технологічного розвитку машинобудівного підприємства / В.В. Єременко // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 5. – Т. 2. – С. 243 – 247.
6. Виноградский С. Б. Концепция адаптивного менеджмента экономических систем / С.Б. Виноградский // Модели управления в рыночной экономике : сб. науч. трудов. Общ. ред. Ю. Г. Лысенко. – Вып. 3. – Донецк : ДонГУ, 2000. – С.114–116.
7. Грозний І.С. Аналіз підходів до управління розвитком промислового підприємства / І.С. Грозний // Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища : зб. наук. праць ДонДУУ. Серія “Економіка”. – Т. XIIІ, вип. 224. – Донецьк, 2012. – С. 51–57.
References (International): 1. Havrilenko O.V. Upravlenie kompaniei: osobennosti formirovaniia korporativnoi kultury, O.V. Havrilenko, Lizinh, 2011, No 8, P. 43–50.
2. Hrynov A.V. Stratehiia innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva : dys. ... d-ra ekon. nauk : 08.06.01, A.V. Hrynov ; Kharkivskyi natsionalnyi avtomobilno-dorozhnii un-t, Kharkiv, 2004, 485 p.
3. Tompson A.A. Stratehicheskii menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii stratehii: uchebnik dlia vuzov, A.A. Tompson, A.Dzh. Striklend ; transl. from English ed. : L. H. Zaitseva, M.I. Sokolovoi, M. : Banki i birzhi, IuNITI, 1998, 576 p.
4. Kunts H. Upravlenie: sistemnyi i situatsionnyi analiz upravlencheskikh funktsii, H. Kunts, S. O’Donnell ; transl. from English – V 2-kh t, M. : Prohress, 1981, V.1, 495 p., V.2, 511 p.
5. Yeremenko V.V. Kontseptsiia formuvannia stratehii innovatsiino-tekhnolohichnoho rozvytku mashynobudivnoho pidpryiemstva, V.V. Yeremenko, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2009, No 5, V. 2, P. 243 – 247.
6. Vinohradskii S. B. Kontseptsiia adaptivnoho menedzhmenta ekonomicheskikh sistem, S.B. Vinohradskii, Modeli upravleniia v rynochnoi ekonomike : sb. nauch. trudov. Obshch. red. Iu. H. Lysenko, Iss. 3, Donetsk : DonHU, 2000, P.114–116.
7. Hroznyi I.S. Analiz pidkhodiv do upravlinnia rozvytkom promyslovoho pidpryiemstva, I.S. Hroznyi, Ekonomika pryrodokorystuvannia ta okhorony navkolyshnoho seredovyshcha : zb. nauk. prats DonDUU. Seriia "Ekonomika", T. XIII, Iss. 224, Donetsk, 2012, P. 51–57.
Content type: Article
出現コレクション:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。