Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.date.accessioned2017-06-06T12:03:11Z-
dc.date.available2017-06-06T12:03:11Z-
dc.date.issued2017-05-31-
dc.date.submitted2017-03-
dc.identifier.citationСеменюк С. Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 1 (16). — С. 113- 120. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17ssbvnz.pdf.en_US
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20907-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17ssbvnz.pdfen_US
dc.description.abstractУ статті викладена теоретична концепція планування маркетингу на ринку освітніх послуг, зокрема, проаналізовано підходи до змісту поняття «планування маркетингу», його зміст, цілі та завдання для вищих навчальних закладів. Визначено, що планування маркетингу є досить ефективним інструментом для просування освітніх послуг на ринок та доведена необхідність його використання в маркетинговій діяльності закладів вищої освіти. Розглянуто основні етапи процесу планування маркетингу: дослідження чинників навколишнього середовища, оцінювання своїх матеріальних та нематеріальних ресурсів, формулювання місії, цілей та завдань, і на цій основі розробка стратегічних, тактичних та оперативних планів маркетингу. Викладені теоретичні підходи до формування плану маркетингу у вищих навчальних закладах У статті розглянуто способи реалізації плану маркетингу, а також контролю за його виконанням.en_US
dc.description.abstractВ статье изложена теоретическая концепция планирования маркетинга на рынке образовательных услуг, в частности, проанализированы подходы к характеристике понятия «планирование маркетинга», его содержание, цели и задачи для высших учебных заведений. Определено, что планирование маркетинга является достаточно эффективным инструментом для продвижения образовательных услуг на рынок и доказана необходимость его использования в маркетинговой деятельности высших учебных заведений. Рассмотрены основные этапы процесса планирования маркетинга: исследование факторов окружающей среды, оценки своих материальных и нематериальных ресурсов, формулировка миссии, целей и задач, и на этой основе разработка стратегических, тактических и оперативных планов маркетинга. Изложены теоретические подходы к формированию плана маркетинга в высших учебных заведениях. В статье рассмотрены способы реализации плана маркетинга, а также контроля над его выполнением.en_US
dc.description.abstractThe article presents a theoretical conception of marketing planning in the educational services market; some approaches to the characteristics of the concept of "marketing planning", its content, goals and objectives for higher education institutions have been analyzed in particular. It was determined that the marketing planning is quite an effective tool for the promotion of educational services on the market and the necessity of its use in marketing activity of higher educational institutions has been proved. The main stages of the marketing planning process have been considered, namely the study of environmental factors, the evaluation of their material and non-material resources, the statement of the mission, goals and tasks, and on this basis the development of strategic, tactical and operational marketing plans. Theoretical approaches to the marketing plan development in higher educational institutions have been outlined. The article describes not only the ways of marketing plan implementation but its implementation monitoring as well.en_US
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)en_US
dc.relation.ispartofseries;11-
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17ssbvnz.pdfen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвищі навчальні закладиen_US
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectплан маркетингуen_US
dc.subjectпланування маркетингуen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectучреждения высшего образованияen_US
dc.subjectпланирование маркетингаen_US
dc.subjectплан маркетингаen_US
dc.subjectрынок образовательных услугen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketing planningen_US
dc.subjectmarket of educational servicesen_US
dc.subjecthigher education institutionsen_US
dc.titleПланування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомen_US
dc.title.alternativeПланирование маркетинга как функция управления высшим учебным заведениемen_US
dc.title.alternativeMarketing planning as a function of higher education institution managementen_US
dc.title.alternativePlanuvannia marketynhu yak funktsiia upravlinnia vyshchym navchalnym zakladomen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»en_US
dc.coverage.placenameТернопільen_US
dc.format.pages8-
dc.format.pages113-120-
dc.subject.udc338:658.5en_US
dc.relation.references1. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – Пер с англ. – М.: Прогресс, 1989. – 519с.en_US
dc.relation.references2. Багиев Г.Л. Маркетинг/ Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева – Спб: Питер, 2001. – 701 с.en_US
dc.relation.references3. Вествуд Дж. Маркетинговый план / Дж. Вествудж. – Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2001. – 256с.en_US
dc.relation.references4. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Карен Ф.А. Фокс [пер. з англ.]. - К.: УАМ, Вид. Хімджест, 2011. – 580с.en_US
dc.relation.references5. Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник / За ред. Штефанича Д.А. . – Тернопіль: ТНЕУ, 2015. – 232с.en_US
dc.relation.references6. Овечкіна О.А. Планування маркетингу. Навчальний посібник для ВНЗ / О.А. Овечкіна, Д.В. Солоха, К.В. Іванова та ін. – Київ: ЦУЛ, 2013. – 352с.en_US
dc.relation.references7. Семенюк С. Маркетингове планування діяльності підприємств / С. Семенюк // Галицький економічний вісник. – 2010. - №1(26). – С. 84-92en_US
dc.relation.references8. Томпсон А.А., Стринкленд Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии / А.А. Томпсон, Дж. Стрикленкд. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576с.en_US
dc.relation.references9. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. / З.Є Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 589с.en_US
dc.relation.referencesen1. Ansoff I. (1989) Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moscow: Progress. (in Russian)en_US
dc.relation.referencesen2. Bagiev G.L., V.M. Tarasevich, Kh.Ann. (2001) Marketing [Marketing]. – Sankt-Peterburg: Piter. (in Russian)en_US
dc.relation.referencesen3. Vestvud Dzh.(2001) Marketingovyy plan [Marketing plan]. Sankt-Peterburg, Moscow, Kharkiv, Minsk: Piter (in Russian)en_US
dc.relation.referencesen4. Kotler F., Karen F.A. Foks (2011) Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv [Strategic marketing for educational institutions]. Kiev: UAM, Khimdzhest (in Ukrainian)en_US
dc.relation.referencesen5. Shtefanych D.A. (2015) Marketynhovyy menedzhment. [Marketing management] Ternopil': TNEU. (in Ukrainian)en_US
dc.relation.referencesen6. Ovechkina O.A., Solokha D.V., Ivanova K.V. (2013) Planuvannya marketynhu. [Marketing planning] Kiev: TsUL. (in Ukrainian)en_US
dc.relation.referencesen7. Semenyuk S. (2010) Marketynhove planuvannya diyal'nosti pidpryyemstv [Marketing planning activities of enterprises] Halyts'kyy ekonomichnyy visnyk. [Galician Economic Bulletin]. 1(26), 84-92en_US
dc.relation.referencesen8. Tompson A.A., Strinklend Dzh. (1998) Strategicheskiy menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii strategii [The art of developing and implementing a strategy]. Moscow: Banki i birzhi, YuNITI. (in Russian)en_US
dc.relation.referencesen9. Shershn'ova Z.Ye., Obors'ka S.V. (1999) Stratehichne upravlinnya. [Strategic management]. Kiev: KNEU. (in Ukrainian)en_US
dc.identifier.citationenSemenyuk, S. (2017). Planuvannia marketynhu yak funktsiia upravlinnia vyshchym navchalnym zakladom [Marketing planning as a function of higher education institution management ]. Socio-Economic Problems and the State. 16 (1), 113-120. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17ssbvnz.pdfen_US
dc.subject.jelM31en_US
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: semenjuksb@gmail.com к.е.н., доцент, кафедра промислового маркетингуen_US
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(16)-
dc.citation.spage113-
dc.citation.epage120-
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 1(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17ssbvnz.pdfPlanuvannia marketynhu yak funktsiia upravlinnia vyshchym navchalnym zakladom922,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_1_16.pdfContent767,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_1_16.pdfTytul834,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.