กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8796

ชื่อเรื่อง: Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management
ผู้แต่ง: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств / Наталія Рожко // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 143-145. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Rozhko N. (2013) Formuvannia konkurentnykh zasad stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv [Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 143-145 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
วันที่เผยแพร่: 25-เมษ-2013
Date of entry: 2-กุม-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.13
Page range: 143-145
Start page: 143
End page: 145
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8796
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2013_Rozhko_N-Formation_of_competitive_143-145.pdf505,65 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2013_Rozhko_N-Formation_of_competitive_143-145.djvu41,22 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2013_Rozhko_N-Formation_of_competitive_143-145__COVER.jpg191,16 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น