Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8683

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛібусь, Тетяна Іванівнаuk
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівнаuk
dc.contributor.authorLibus, T. I.uk
dc.contributor.authorZyaylyk, M. F.uk
dc.coverage.temporal19-20 листопада 2014 рокуuk
dc.coverage.temporal19-20 November 2014uk
dc.date.accessioned2016-02-01T18:02:39Z-
dc.date.available2016-02-01T18:02:39Z-
dc.date.created2014-11-19uk
dc.date.issued2014-11-19uk
dc.identifier.citationЛібусь Т. І. Організація збуту продукції на підприємстві / Т. І. Лібусь, М. Ф. Зяйлик // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 19-20 листопада 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 323-324. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8683-
dc.format.extent323-324uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofCollection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology"uk
dc.titleОрганізація збуту продукції на підприємствіuk
dc.title.alternativeProduct sales promotion at the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.138uk
dc.relation.references1. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник. – 2-е изд. – М.: Экономика, 2001.uk
dc.relation.references2. Хрупович, С.Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: автореф. дис.... канд. екон. наук: спец. 08.06.01/ С.Є. Хрупович. – Л.: Львівська політехніка, 2005. – 22с.uk
dc.relation.references3. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства / С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.88-95.uk
dc.relation.referencesen1. Bahiev H.L., Tarasevich V.M., Ann Kh. Marketinh: Uchebnik, 2-e izd, M., Ekonomika, 2001.uk
dc.relation.referencesen2. Khrupovych, S.Ye. Ekonomichne otsiniuvannia ta upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstv: avtoref. dys.... kand. ekon. nauk: spets. 08.06.01/ S.Ye. Khrupovych, L., Lvivska politekhnika, 2005, 22p.uk
dc.relation.referencesen3. Shpylyk S. Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva, S.Shpylyk, Galician economic bulletin, 2012, No 4(37), P.88-95.uk
dc.identifier.citationenLibus T. I., Zyaylyk M. F. (2014) Orhanizatsiia zbutu produktsii na pidpryiemstvi [Product sales promotion at the enterprise]. Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" (Tern., 19-20 November 2014), pp. 323-324 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.spage323uk
dc.citation.epage324uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.