Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/865
Title: | Джерела формування інвестиційного потенціалу економіки України |
Authors: | Юхновський, Іван Васильович |
Bibliographic description (Ukraine): | Юхновський І. Джерела формування інвестиційного потенціалу економіки України / Юхновський І. // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4(29).— с.61-67 - (проблеми мікро- та макроекономіки України) |
Issue Date: | 2010 |
Date of entry: | 25-Mar-2011 |
Publisher: | Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя |
UDC: | 330.338 |
Keywords: | джерела інвестиційного потенціалу джерела фінансування інвестицій інвестиційний потенціал інноваційно-інвестиційний потенціал (ІІП) інвестиційні ресурси заощадження мультиплікатор інвестицій гранична схильність до заощаджень |
Abstract: | Досліджено сутність, класифікацію, сучасні підходи до трактування джерел формування інвестиційного потенціалу. Розглянуто національні особливості використання та проаналізовано динаміку показників оцінки джерел формування інвестиційного потенціалу. The essences, classification, current interpretation approaches of sources of investment potential were studied. National characteristics of implementation were examined and dynamics of assessment indicators of sources of investment potential formation was analyzed. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/865 |
Copyright owner: | © „Галицький економічний вісник“ |
Publications status : | Опубліковано раніше |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Галицький економічний вісник, 2010, № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GEB_2010_v29_No4-I_Yukhnovskyy-Sources_of_investment_potential_of_the_economy__61.djvu | 156,96 kB | DjVu | View/Open | |
GEB_2010_v29_No4-I_Yukhnovskyy-Sources_of_investment_potential_of_the_economy__61.pdf | 216,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.