Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТвердохліб, Олександрuk
dc.contributor.authorTverdochlib, Oleksandruk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:06:36Z-
dc.date.available2016-01-28T19:06:36Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationТвердохліб О. Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємств / Олександр Твердохліб // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 102-104. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336-
dc.description.abstractВисвітлено теоретичні підходи до формування цінових маркетингових стратегій торговельних підприємствuk
dc.description.abstractDeals with theoretical approaches to pricing strategies, marketing commercial enterprisesuk
dc.format.extent102-104uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectцінові рішенняuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectpricing decisionsuk
dc.titleСучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствuk
dc.title.alternativeModern marketing approaches to pricing strategy trading enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenTverdochlib O. (2012) Suchasni marketynhovi pidkhody do formuvannia tsinovoi stratehii torhovelnykh pidpryiemstv [Modern marketing approaches to pricing strategy trading enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 102-104 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage102uk
dc.citation.epage104uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.