Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336

Tytuł: Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємств
Inne tytuły: Modern marketing approaches to pricing strategy trading enterprise
Authors: Твердохліб, Олександр
Tverdochlib, Oleksandr
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Твердохліб О. Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємств / Олександр Твердохліб // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 102-104. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Tverdochlib O. (2012) Suchasni marketynhovi pidkhody do formuvannia tsinovoi stratehii torhovelnykh pidpryiemstv [Modern marketing approaches to pricing strategy trading enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: маркетингова стратегія
ціна
конкуренція
цінові рішення
marketing strategy
price
competition
pricing decisions
Zakres stron: 102-104
Główna strona: 102
Strona końcowa: 104
Abstract: Висвітлено теоретичні підходи до формування цінових маркетингових стратегій торговельних підприємств
Deals with theoretical approaches to pricing strategies, marketing commercial enterprises
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi