Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336

Titre: Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємств
Autre(s) titre(s): Modern marketing approaches to pricing strategy trading enterprise
Auteur(s): Твердохліб, Олександр
Tverdochlib, Oleksandr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Твердохліб О. Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємств / Олександр Твердохліб // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 102-104. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Tverdochlib O. (2012) Suchasni marketynhovi pidkhody do formuvannia tsinovoi stratehii torhovelnykh pidpryiemstv [Modern marketing approaches to pricing strategy trading enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Date de publication: 18-avr-2012
Date of entry: 28-jan-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Mots-clés: маркетингова стратегія
ціна
конкуренція
цінові рішення
marketing strategy
price
competition
pricing decisions
Page range: 102-104
Start page: 102
End page: 104
Résumé: Висвітлено теоретичні підходи до формування цінових маркетингових стратегій торговельних підприємств
Deals with theoretical approaches to pricing strategies, marketing commercial enterprises
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8336
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.