Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/823
Назва: Персонал в комплексі маркетингу на ринку праці
Автори: Матвіїв, Микола Ярославович
Бібліографічний опис: М.Матвіїв. Персонал в комплексі маркетингу на ринку праці/ М.Матвіїв // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.50-56 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 24-бер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 378.1
Теми: персонал в комплексі маркетингу
ринок праці
управління персоналом
вимоги до персоналу
маркетингова діяльність персоналу
напрями маркетингу персоналу
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинг на ринку праці як систему діяльності, що дозволяє його суб'єктам оцінювати стан ринку праці, тенденції його зміни і приймати обгрунтовані управлінські рішення в сфері найму (працевлаштування) і сприяння зайнятості. Виділено основні елементи системи управління персоналом. Показано склад і зміст вимог до персоналу, які пред'являються працедавцем. Окреслено зовнішні і внутрішні чинники, які визначають напрями маркетингу персоналу підприємства.
It is considered the marketing at the market of labour as a system of activity, that allows its subjects to estimate the status of labour market, tendency of its change and accept reasonable administrative decisions in the sphere of employment and assistance to employment. The basic elements of management system by a personnel are selected. It shows the composition and maintenance of requirements to the personnel, which are produced by an employer. External and internal factors which determine directions of marketing of personnel of enterprise are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/823
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.