Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7724

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.contributor.authorSemenjuk, Svitlanauk
dc.coverage.temporal21-22 травня 2014 рокуuk
dc.date.accessioned2016-01-27T16:29:45Z-
dc.date.available2016-01-27T16:29:45Z-
dc.date.created2014-05-21uk
dc.date.issued2014-05-21uk
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Маркетизація освіти: сучасні тенденції розвитку / Світлана Семенюк // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 121-123. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7724-
dc.format.extent121-123uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.urihttp://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.htmluk
dc.titleМаркетизація освіти: сучасні тенденції розвиткуuk
dc.title.alternativeMarketization of education: current trends of developmentuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338uk
dc.subject.udc658.5uk
dc.relation.references1. Абакова М.Ю. Маркетинговое обеспечение инновационного процесса в высших учебных заведениях: Дис. к-та экон. наук: 08.00.05 / М.Ю. Абакова/ Санкт-Петербург, 2004. – 194 с.uk
dc.relation.references2. Асаул А.Н. Управление высшим учебным заведением в условиях инновационной экономики / А.Н. Асаул, Б.М. Капаров; под ред. д.э.н., проф. А.Н. Асаула. – СПб.: «Гуманистика», 2007. – 280с.uk
dc.relation.references3. Захарова И.В. Маркетинг образовательных услуг / И.В. Захарова. – Ульяновск: УлГТУ, 2008. – 170с.uk
dc.relation.references4. Маркетинг образования и образование маркетологов // Маркетинг и реклама / [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.htmluk
dc.relation.referencesen1. Abakova M.Iu. Marketinhovoe obespechenie innovatsionnoho protsessa v vysshikh uchebnykh zavedeniiakh: Dis. k-ta ekon. nauk: 08.00.05, M.Iu. Abakova/ Sankt-Peterburh, 2004, 194 p.uk
dc.relation.referencesen2. Asaul A.N. Upravlenie vysshim uchebnym zavedeniem v usloviiakh innovatsionnoi ekonomiki, A.N. Asaul, B.M. Kaparov; ed. d.e.n., prof. A.N. Asaula, SPb., "Humanistika", 2007, 280p.uk
dc.relation.referencesen3. Zakharova I.V. Marketinh obrazovatelnykh usluh, I.V. Zakharova, Ulianovsk: UlHTU, 2008, 170p.uk
dc.relation.referencesen4. Marketinh obrazovaniia i obrazovanie marketolohov, Marketinh i reklama, [Electronic resource], Access mode: http://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.htmluk
dc.identifier.citationenSemenjuk S. (2014) Marketyzatsiia osvity: suchasni tendentsii rozvytku [Marketization of education: current trends of development]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 121-123 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage121uk
dc.citation.epage123uk
dc.citation.conferenceⅣ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.