Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7724

Title: Маркетизація освіти: сучасні тенденції розвитку
Other Titles: Marketization of education: current trends of development
Authors: Семенюк, Світлана Богданівна
Semenjuk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Маркетизація освіти: сучасні тенденції розвитку / Світлана Семенюк // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 121-123. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Semenjuk S. (2014) Marketyzatsiia osvity: suchasni tendentsii rozvytku [Marketization of education: current trends of development]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 121-123 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 21-Μαΐ-2014
Date of entry: 27-Ιαν-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 338
658.5
Page range: 121-123
Start page: 121
End page: 123
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7724
URL for reference material: http://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.html
References (Ukraine): 1. Абакова М.Ю. Маркетинговое обеспечение инновационного процесса в высших учебных заведениях: Дис. к-та экон. наук: 08.00.05 / М.Ю. Абакова/ Санкт-Петербург, 2004. – 194 с.
2. Асаул А.Н. Управление высшим учебным заведением в условиях инновационной экономики / А.Н. Асаул, Б.М. Капаров; под ред. д.э.н., проф. А.Н. Асаула. – СПб.: «Гуманистика», 2007. – 280с.
3. Захарова И.В. Маркетинг образовательных услуг / И.В. Захарова. – Ульяновск: УлГТУ, 2008. – 170с.
4. Маркетинг образования и образование маркетологов // Маркетинг и реклама / [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.html
References (International): 1. Abakova M.Iu. Marketinhovoe obespechenie innovatsionnoho protsessa v vysshikh uchebnykh zavedeniiakh: Dis. k-ta ekon. nauk: 08.00.05, M.Iu. Abakova/ Sankt-Peterburh, 2004, 194 p.
2. Asaul A.N. Upravlenie vysshim uchebnym zavedeniem v usloviiakh innovatsionnoi ekonomiki, A.N. Asaul, B.M. Kaparov; ed. d.e.n., prof. A.N. Asaula, SPb., "Humanistika", 2007, 280p.
3. Zakharova I.V. Marketinh obrazovatelnykh usluh, I.V. Zakharova, Ulianovsk: UlHTU, 2008, 170p.
4. Marketinh obrazovaniia i obrazovanie marketolohov, Marketinh i reklama, [Electronic resource], Access mode: http://www.mr.com.ua/articles/marketing-obrazovaniya-i-obrazovanie-marketologov.html
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα