Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721

Tytuł: Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача
Inne tytuły: Criteria for the brend identification and its value to consumer
Authors: Петровський, Роман Володимирович
Petrovskyi, Roman
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Петровський Р. В. Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача / Роман Петровський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 117-118. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Petrovskyi R. (2014) Kryterii identyfikatsii brendu ta yoho tsinnist dlia spozhyvacha [Criteria for the brend identification and its value to consumer]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 117-118 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 21-maj-2014
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 21-22 травня 2014 року
UDC: 339.13
Zakres stron: 117-118
Główna strona: 117
Strona końcowa: 118
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi