Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721

Título: Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача
Outros títulos: Criteria for the brend identification and its value to consumer
Authors: Петровський, Роман Володимирович
Petrovskyi, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Петровський Р. В. Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживача / Роман Петровський // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 117-118. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Petrovskyi R. (2014) Kryterii identyfikatsii brendu ta yoho tsinnist dlia spozhyvacha [Criteria for the brend identification and its value to consumer]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 117-118 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data de edición: 21-May-2014
Date of entry: 27-Jan-2016
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 339.13
Page range: 117-118
Start page: 117
End page: 118
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7721
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsКонференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados