Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015) : [31] Начална страница на колекция Разлистване на Статистики

Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги»

8 - 10 жовтня 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги». Організаторами конференції виступили кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, кафедра менеджменту Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», Академія технічно-гуманітарна (Польща), Вища школа Гуманітас (Польща).

Конференція проходила у туристичному комплексі «Буковель» на базі відпочинку «Синя гора» (с. Поляниця Івано-Франківської області).

Робота Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» проходила у вигляді круглого столу з поетапним обговоренням тематичних напрямів конференції:

  • Сучасна парадигма маркетингу нові інструменти і технології;
  • Управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки;
  • Маркетингові аспекти управління сферою освіти;
  • Маркетингові технології підприємств сфери туристичних послуг.

У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу та проблем управління попитом на товари і послуги, зокрема такі: «Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства» (д.е.н., професор Шульгіна Л.М., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу» (д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та зовнішньо-економічної діяльності Кузнецова І.О., Одеський національний економічний університет); «Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей» (к.е.н., доцент Артеменко Л.П., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (к.е.н, ст. викл. Мисько Г.А., Одеський національний економічний університет).

Перший день роботи конференції завершився екскурсією туристичним комплексом «Буковель», де учасники конференції познайомились із неповторною красою Карпат.

Другий день конференції був направлений на продовження роботи круглого столу, зокрема, було розглянуто наступні теми: «Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя» (к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетики ТНТУ Дмитрів Д.В.), «Рекрутинг студентів — основне завдання вищих навчальних закладів» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б..), «Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ Борисова Т.М.).

За результатами роботи Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» видано збірник тез доповідей, а також планується видання колективної монографії.

Новина про конференцію на сайті університету.

Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.

Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“

Зміст


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Content


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Browse
Абониране за тази колекция, за да получавате ежедневни e-mail уведомления за нови публикации RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Дата на Депозиране in Низходящ order): 1 to 31 of 31
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article8-Окт-201528-Яну-2016Видавничі сторінки-
Article8-Окт-201528-Яну-2016Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємстваШульгіна, Людмила Михайлівна; Клісінський, Я.; Суслова, Т. О.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Сенсорний маркетинг на службі маркетологаШпилик, Світлана Василівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовахШерстюк, Роман Петрович; Владимир, Ольга Михайлівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович
Article8-Окт-201528-Яну-2016Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставокФалович, Володимир Андрійович
Article8-Окт-201528-Яну-2016Чинники маркетингу консалтингових послугСпільник, І. В.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послугиСерединська, Віра Миколаївна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладівСеменюк, Світлана Богданівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємствРожко, Н. Я.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Значення маркетингових комунікацій для підприємстваОбуд, О. П.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Територіальний маркетингМіщук, Оксана Іванівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМісько, Г. А.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Формування стійкої конкурентної позиції підприємстваЛозовий, К. К.; Кузнецова, І. О.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агентаКулик, Роман Романович; Новак, Ю. Р.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингуКузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачівКраузе, Ольга Ігорівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Оцінювання результативності бізнес-процесівЗагородка, О. М.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльностіДрачук, Ю. З.; Дульцева, І. І.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. ТернополяДмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, О. М.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Івестиційна привабливість УкраїниГолда, Надія Михайлівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Article8-Окт-201528-Яну-2016Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделейАртеменко, Л. П.
Article8-Окт-201528-Яну-2016Передмова-
Article8-Окт-201528-Яну-2016Зміст-
Article8-Окт-201528-Яну-2016Редакційні сторінки-
Book8-Окт-201526-Яну-2016Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“-
Collection's Items (Sorted by Дата на Депозиране in Низходящ order): 1 to 31 of 31