Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533

Назва: E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
Інші назви: E-mail –marketing - new tool marketing policy companies
Автори: Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 29-жов-2014
Дата внесення: 22-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
УДК: 378
001
Діапазон сторінок: 256-257
Початкова сторінка: 256
Кінцева сторінка: 257
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.