霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/62

Title: Фоторепортаж семінару
Authors: Назаревич, Олег Богданович
Коваль, Вадим Петрович
Дубик, Сергій Орестович
Koval, V.
Nazarevych, Oleg
Dubyk, Serhij
Issue Date: 27-十一月-2008
Date of entry: 27-十一月-2008
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/62
Content type: Image
�蝷箔����:Cемінар «Проблеми розміщення та поширення наукових публікацій через репозитарії відкритого доступу» (19 листопада 2008)

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Vidkrytyj_dostup.jpgВідкритий доступ.
Більшість досліджень та значна частка передплати наукових журналів фінансується державою Держава не лише має право, але й ЗОБОВЯЗАНА вимагати від автора опублікування результатів свого дослідження Вимога до автора зробити свою статтю ДОСТУПНОЮ через репозитарій якщо стаття ґрунтується на дослідженні що фінансоване державою Університети повинні вимагати того ж від своїх штатних співробітників, якщо дослідження виконане в межах планів НДР ін-ту. У лабораторіях ун-ту тощо (навіть у випадку, якщо дослідження фінансоване недержавним грантом).
447,82 kBJPEG璉�閫�/撘��
Pozycija_derzhavy_Ukrajiny.jpgПозиція держави (Україна).
• Постанова BP України Про рекомендації парламентських слухань з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні, 2005.
• Закон України Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 рр., 2007.: Відкритий доступ один з пріоритетів розвитку інформаційного суспільства в Україні: забезпечення відкритого безкоштовного Інтернет-доступу до ... ресурсів, створених за рахунок державного бюджету України.
806,19 kBJPEG璉�閫�/撘��
Tetjana_Jaroshenko-Djakuju_za_uvagu.jpgТетяна Ярошенко539,92 kBJPEG璉�閫�/撘��
Serhij_Dubyk.jpgСергій Дубик600,51 kBJPEG璉�閫�/撘��
Vyhljad_zaly.jpgВигляд зали764,04 kBJPEG璉�閫�/撘��
Na_seminari.jpgНа семінарі699,72 kBJPEG璉�閫�/撘��
Presentacija_O_K_Shkodzinskogo.jpgПрезентація О.К. Шкодзінського.
Зміст доповіді
1. Поняття про еталонну модель контенту курсу для e-learning.
2. Система ATutor та підтримка стандартів і специфікацій у галузі e-learning.
3. Підготовка навчальних матеріалів у форматі SCORM
658,68 kBJPEG璉�閫�/撘��
Presentacija_Shkodzinskogo_foto_2.jpgПрезентація О.К. Шкодзінського - фото 2.
CourseLab
Websoft Courselab Що таке Websoft Courselab?
• Websoft Courselab® - це потужний засіб для створення інтерактивного навчального матеріалу (електронного курсу) який може бути використаний в мережі Іитернет, в системах дистанційного навчання, на компакт-диску чи оудь-якому іншому носієві Ключові особливості програмного продукту Websoft Courselab;
• створення і редагування навчального матеріалу в середовищі WYSIWYG - що Ви бачите то і отримаєте в результаті; не вимагає від автора матеріалу знання мови HTML або яких-небудь мов програмування; об'єктний підхід дозволяє - як з дитячих кубиків - будувати навчальний матеріал практично будь-якої складності;
• відкритий об'єктний інтерфейс дозволяє легко розширювати бібліотеки об'єктів і шаблонів, у тому числі і за рахунок створених самим користувачем: вбудовані механізми анімації об'єктів; можливість вставки в курси будь-якого Rich-media вмісту - Macromedia Rash, Shockwave, Java, відео в різних форматах і т.п ; прості механізми вставки і синхронізації звукового супроводу,
• можливість імпорту в учбовий матеріал презентацій Microsoft PowerPoint вбудований механізм захоплення екранів що дозволяє легко створювати симуляції роботи різних програмних продуктів
• проста вбудована мова опису дій; досвідченому користувачеві редактор надає додаткові можливості через прямий JavaScript-доступ до властивостей об'єктів і функцій програвача курсів
631,35 kBJPEG璉�閫�/撘��
Zapytannja_Nazarevycha.jpgЗапитання Назаревича656,1 kBJPEG璉�閫�/撘��
Cikave_zapytannja.jpgЦікаве запитання.
Підвищуємо цитованість публікацій.
600,41 kBJPEG璉�閫�/撘��
Veseli_momenty.jpgВеселі моменти.726,6 kBJPEG璉�閫�/撘��
Obgovorenla.jpgОбговорення1,59 MBJPEG璉�閫�/撘��
Pered_seminarom.jpgПеред семінаром (Онисько Галина, Тетяна Ярошенко)1,77 MBJPEG璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�