Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.028 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article31-тра-201916-лип-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
Article31-жов-201619-лют-2018Поведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM)Литовченко, Ирина
Articleгру-20122-гру-2012Шляхи підвищення ефективності управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудуванняАндрушків, Богдан Миколайович; Нянько, Віталій Миколайович; Чайківський, Іван Адамович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Чайкивский, Иван Адамович; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Nyanko, Vitaliy Mykolayovych; Chaikivskyi, Ivan Adamovych
Articleлис-201325-лис-2013Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська, Наталія Василівна; Струпинская, Наталья Василиевна; Strupynska, Nataliia Vasylivna
Articleлис-201325-лис-2013Вплив трансферу технологій на інноваційні процеси: український та зарубіжний досвідНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Вовк, Юрій Ярославович; Нагорняк, Галина Степановна; Нагорняк, Ирина Степановна; Вовк, Юрий Ярославович; Nahornyak, Halyna Stepanivna; Nahornyak, Iryna Stepanivna; Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Article31-тра-201811-чер-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Article31-тра-201811-чер-2018Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствРатинський, Вадим
Articleтра-201210-чер-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Articleлип-202019-лют-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article10-лис-20112-гру-2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Articleлис-20123-гру-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Articleгру-20126-гру-2012Особливості формування кадрової політики підприємства з використанням аутсорсингуОзерчук, Наталя Миколаївна; Озерчук, Наталья Николаевна; Ozerchuk, Natalia Mykolayivna; Сороківська, Олена Анатоліївна; Сорокивская, Елена Анатольевна; Sorokivska, Оlenа Anatoliyivna
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-тра-20115-лип-2011Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-лис-201416-бер-2015Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Litovchenko, Iryna Lvivna; Рулінська, Ольга Володимирівна; Рулинская, Ольга Владимировна; Rulinska, Olga Volidymyrivna
Article30-тра-201528-тра-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article10-лис-20113-гру-2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Articleгру-202222-гру-2022Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в УкраїніПольова, Леся; Гуменюк, Галина; Ткачівська, Інна; Гуменюк, Андрій; Polova, Lesya; Humeniuk, Halyna; Tkachivska, Inna; Humenyuk, Andriy
Articleгру-202329-гру-2023Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїПанченко, Марія; Ільченко, Ганна; Panchenko, Mariia; Ilchenko, Hanna
Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.028 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі