Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-16 зі 16 (час пошуку: 0.019 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article30-тра-20165-чер-2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
Article31-тра-201916-лип-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
Articleгру-20192-лют-2020ФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУСтадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлія; Стадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлия; Stadnyk, Vаlentyna; Sokoliuk, Galyna; Holovchuk, Julija
Article31-тра-20176-чер-2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана
Article1-гру-201716-гру-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article1-гру-201715-гру-2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
Articleгру-20193-лют-2020ЦИФРОВА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ЦІННІСНИХ ЛАНЦЮГІВ: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ. АКЦЕНТ НА СЕРВІСНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЕРЕДНИКІВФедорова, Тетяна; Литовченко, Ірина; Федорова, Татьяна; Литовченко, Ирина; Fedorova, Tetiana; Lytovchenko, Iryna
Article31-тра-201811-чер-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-тра-201811-чер-2018Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствРатинський, Вадим
Articleлип-202019-лют-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Articleлис-202125-вер-2022Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесіШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Articleлис-202129-вер-2022Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможностіОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Articleчер-202222-лип-2022Функції управління збутом на підприємствіДячун, Ольга; Левицький, Віталій; Dyachun, Olga; Levytskyi, Vitalii
Articleлис-20215-вер-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Результати 1-16 зі 16 (час пошуку: 0.019 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі