Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6199

Název: Обробка результатів виконання лабораторних робіт як спосіб навчання елементарного програмування
Další názvy: Processing results of laboratory work as a way of learning basic programming
Autoři: Апуневич, Софія Володимирівна
Апуневич, Степан Євгенійович
Affiliation: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, sofiya.apunevych@gmail.com
Львівська група користувачів Лінукс, apusbird@gmail.com
Bibliographic description (Ukraine): Апуневич С. В. Обробка результатів виконання лабораторних робіт як спосіб навчання елементарного програмування / Апуневич С. В., Апуневич С. Є. // FOSS Lviv 2012, 26-28 квітня 2012 року — Львів, 2012 — С. 14-15.
Bibliographic description (International): Apunevych S. V., Apunevych S. Ye. (2012) Obrobka rezultativ vykonannia laboratornykh robit yak sposib navchannia elementarnoho prohramuvannia [Processing results of laboratory work as a way of learning basic programming]. FOSS Lviv 2012 (Ukraine, Lviv, 26-28 April 2012), pp. 14-15 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2012
Materials of second international scientific conference FOSS Lviv 2012
Datum vydání: 20-dub-2012
Date of entry: 30-lis-2015
Place of the edition/event: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Temporal Coverage: 26-28 квітня 2012 року
26-28 April 2012
Page range: 14-15
Abstrakt: У даній статті ми пропонуємо використовувати IDE Кузя разом з відоми підручником „Чисельні рецепти в Сі“ від Press et al (1992) для обробки результатів експериментів у лабораторних роботах. Це буде сприяти розумінню та відчуттю виконання розрахунків серед студентів, і принесе дуже корисні навички для них.
In this contribution we propose to use IDE Kuzya along with well-known textbook "Numerical Recipes in C" by Press et al., 1992 for processing the results of experiments at laboratory works. This would promote the understanding and the sense of doing computations among students, and bring very useful skills to them.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6199
ISBN: 978-966-8460-99-9
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:FOSS Lviv-2012



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.