Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/601

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимировичuk
dc.contributor.authorGolda, Nadyaen
dc.contributor.authorFedorovych, Romanen
dc.date.accessioned2010-11-12T09:47:58Z-
dc.date.available2010-11-12T09:47:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationН.Голда, Роман Федорович. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності / Н.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 176-187. — ( Інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності)uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/601-
dc.description.abstractРозкрито суть методів економічного аналізу в рекламній діяльності. Детально проаналізовано підходи до медіапланування з використанням евристичних методів. Запропоновано матрицю крокової оцінки та матрицю експертних переваг на предмет ранжування критеріїв оцінки реклами.uk
dc.description.abstractThis article is the essence of economic methods in analysis exposed in advertisment. Approached analysed details in mediaplanning with the use of heuristic methods. The matrix of foot-pace estimation and matrix of expert advantages is offered for the purpose for systematic criteria.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectекономічний аналізuk
dc.subjectмедіаплануванняuk
dc.subjectмедіаканалuk
dc.subjectмедіаносійuk
dc.subjectевристичні методиuk
dc.subjectматриціuk
dc.titleМетоди економічного аналізу в рекламній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658.801.3uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.