Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/601

Tytuł: Методи економічного аналізу в рекламній діяльності
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Федорович, Роман Володимирович
Golda, Nadya
Fedorovych, Roman
Cytat: Н.Голда, Роман Федорович. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності / Н.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 176-187. — ( Інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності)
Data wydania: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658.801.3
Słowa kluczowe: економічний аналіз
медіапланування
медіаканал
медіаносій
евристичні методи
матриці
Abstract: Розкрито суть методів економічного аналізу в рекламній діяльності. Детально проаналізовано підходи до медіапланування з використанням евристичних методів. Запропоновано матрицю крокової оцінки та матрицю експертних переваг на предмет ранжування критеріїв оцінки реклами.
This article is the essence of economic methods in analysis exposed in advertisment. Approached analysed details in mediaplanning with the use of heuristic methods. The matrix of foot-pace estimation and matrix of expert advantages is offered for the purpose for systematic criteria.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/601
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi