Галицький економічний вісник, 2010, № 1 : [29] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 29 з 29
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201012-лис-2010Обґрунтування факторів і джерел ризиків машинобудівних підприємствПаляниця, Віктор Анатолійович
Article201012-лис-2010Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризиОниськів, Віталій
Article201012-лис-2010Проблеми функціонування регіональної інноваційної інфраструктури (на прикладі Львівської області)Козик, Василь; Жураковська, Мар’яна
Article201012-лис-2010Антикризова стратегія вітчизняних машинобудівних підприємствГевко, Володимир; Гевко, Ольга Борисівна
Article201012-лис-2010Маркетингове планування діяльності підприємствСеменюк, Світлана
Article201012-лис-2010Інноваційний розвиток регіону: наявний потенціал, проблеми та перспективиКазмірчук, Світлана Володимирівна; Kazmirchuk, Svitlana
Article201012-лис-2010Сутнісні характеристики трансферного потенціалу інноваційного розвитку машинобудівних підприємствКнязь, Святослав
Article201012-лис-2010Особливості управління витратами наукомістких підприємствФроленко, Роман Володимирович
Article201012-лис-2010Життєвий цикл товаруЛяхта, Оксана
Article201012-лис-2010Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article201012-лис-2010Державне управління соціальним захистом населення в умовах ринкової економікиБендасюк, Олег
Article201012-лис-2010Маркетингові комунікації xxi століттяШтельма, Наталія
Article201012-лис-2010Конкурентоспроможність переробних підприємств – запорука економічної стабільності галузі та сталого розвитку суспільстваКирич, Наталія Богданівна
Article201012-лис-2010Особливості розвитку і функціонування малого і середнього бізнесу в УкраїніБех, Назарій
Article201012-лис-2010Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризиЮзьвак, Людмила
Article201012-лис-2010Модель біореінжинірингу підприємстваПрус, Людмила
Article201012-лис-2010Особливості змін у промисловості україни під впливом переходу до умов „нової економіки”Маркович, Ірина Богданівна
Article201012-лис-2010Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняТуренко, Олена
Article201012-лис-2010Механізми управління формуванням і використанням прибутку підприємствамиСидяга, Богдан
Article201012-лис-2010Доцільність впровадження управлінського обліку витрат у кризовий період на підприємствах різних форм власності та господарюванняДяків, Володимир
Article201012-лис-2010Термін “витрати” і його трактування для потреб обліку та контролюДерій, Василь
Article201012-лис-2010Бюджетування в системі бухгалтерського облікуКаришин, Наталія
Article201012-лис-2010Аналіз сучасних методів управління витратамиГолубовський, Любомир
Article201012-лис-2010Оцінка нематеріальних активів : проблемні питання та напрямки їх вирішенняКриштопа, Ірина
Article201012-лис-2010Методи економічного аналізу в рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Golda, Nadya; Fedorovych, Roman
Article201011-лис-2010Основні напрями розширенння операцій банків з кредитно-розрахункового обслуговування клієнтів в умовах кризових явищ в економіціМалахова, Олена
Article201011-лис-2010Оцінка платоспроможності страховиків на основі комплексного врахування ризиківТкаченко, Наталія
Article201011-лис-2010Управління грошовими потоками в системі оцінки ефективності діяльності малого підприємстваСердюк, Олена; Заревчацька, Тетяна
Article201011-лис-2010Особливості формування міжнародних партнерських відносин у сучасній світовій економіціПідгурська, Ірена
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 29 з 29