このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5583

タイトル: Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній
その他のタイトル: Итернет-маркетинг в деятельности страховых компаний
Internet marketing in insurance companies
著者: Литовченко, Ірина Львівна
Литовченко, Ирина Львовна
Litovchenko, Iryna Lvivna
Рулінська, Ольга Володимирівна
Рулинская, Ольга Владимировна
Rulinska, Olga Volidymyrivna
Bibliographic description (Ukraine): Литовченко І. Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній [Електронний ресурс] / І. Литовченко, О. Рулінська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 179-187. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14lildsk.pdf.
発行日: 30-11月-2014
Date of entry: 16-3月-2015
出版者: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
368.03
キーワード: Інтернет-маркетинг
страхові компанії
страховий продукт
інтерактивність
сайт
форуми
пошукова оптимізація
соціальні мережі
internet marketing
insurance companies
insurance product
interactivity
website
forums
search engine optimization
social networking
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 2 (11);
抄録: У статті визначено, що основними перевагами використання Інтернет-маркетингу страховими компаніями є зручність і економія часу страхувальників, підвищення інформаційної забезпеченості як споживачів так і страховиків, зниження витрат на ведення бізнесу та розширення географічних меж діяльності компаній, спрощення побудови партнерських відносин з клієнтами та збільшення надходжень страхових премій. Авторами проведено дослідження використання інструментів Інтернет-маркетингу в Тор-10 вітчизняних страховиків за рівнем чистих страхових премій. Дослідженню підлягали такі фактори як кількість запитів за місяць в пошукових системах, що характеризує популярність сайту компанії; використання такого інструменту як пошукова оптимізація характеризувалось номером сторінки, на якій знаходиться сайт страховика в пошуковій системі при запиті «страхова компанія»; наявність системи он-лайн продажу страхових полісів; можливість подання заяви про страховий випадок в Мережі, інтерактивне консультування споживачів та робота в соціальних мережах. В статті визначено основні інструменти Інтернет-маркетингу для кожної складової комплексу маркетингу страховика, використання яких забезпечить більш системний підхід до процесу його реалізації.
В статье определено, что основными преимуществами использования Интернет-маркетинга страховыми компаниями является удобство и экономия времени страхователей, повышение информационной обеспеченности как потребителей так и страховщиков, снижение затрат на ведение бизнеса и расширения географических границ деятельности компаний, упрощение построения партнерских отношений с клиентами и увеличение поступлений страховых премий. Авторами проведено исследование использования инструментов Интернет-маркетинга в Топ-10 отечественных страховщиков по уровню чистых страховых премий. Исследованию подлежали такие факторы как количество запросов за месяц в поисковых системах, которое характеризует популярность сайта компании; использование такого инструмента как поисковая оптимизация характеризовалось номером страницы, на которой находится сайт страховщика в поисковой системе при запросе «страховая компания», наличие системы он-лайн продаж страховых полисов; возможность подачи заявления о страховом случае в Сети, интерактивное консультирование потребителей и работа в социальных сетях. В статье определены основные инструменты Интернет-маркетинга для каждой составляющей комплекса маркетинга страховщика, использование которых обеспечит более системный подход к процессу его реализации.
In the article determine the main advantages of using Internet marketing in insurance companies which include the convenience and time saving insurants; increasing amount of information both for consumers and insurers; reduce the cost of doing business and expanding the geographical boundaries of the companies; simplify building partnerships with customers and increase revenue insurance premiums. The authors studied the use of tools internet marketing top 10 domestic insurers's in terms of net premiums written. Subject of research are such factors as the number of requests per month in the search engines, which characterizes the popularity of the site; using of tool such as search engine optimization characterized by the page's number in the search engine on which is located the insurer's website after query "insurance company"; possibility of online sales of insurance policies; possibility to declare of the insured event the web, interactive consult clients and work in social networks. The article identifies the basic tools of online marketing for each component of the marketing mix of the insurer, the use of which will provide a more systematic approach to the process of its implementation. Keywords: internet marketing, insurance companies, insurance product, interactivity, website, forums, search engine optimization, social networking.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5583
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
14lildsk.pdf4,58 MBAdobe PDF見る/開く
14lildsk.djvu298,09 kBDjVu見る/開く
14lildsk__COVER.png400,56 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。