Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5245

Títol: Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Altres títols: Principles of the customer relationship information support
Autor: Гевко, Володимир
Gevko, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): В.Гевко. Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами / В.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2013. — №4(43). — с.57-66 - (загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання)
Data de publicació: 2013
Date of entry: 15-de -2014
Editorial: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.89
004
Paraules clau: управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційне забезпечення
принципи
customer relationship management
information support
principles
Resum: Досліджено засади формування інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами та визначено основні групи проблем неефективних систем. Це – проблеми: операційного характеру, технологічного та системного характеру, інформаційного характеру, управлінського характеру. Розроблено такі принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами: функціональність, повнота інформації, надійність, безпека, гнучкість, ергономічність, інтеграція в загальну інформаційну систему, економічність упровадження та підтримання системи, оптимальність. Для розроблення зазначених принципів було враховано існуючі положення вітчизняних і зарубіжних науковців і практиків, досвід упровадження CRM-систем, результати опитувань керівників щодо завдань, які вони вважають пріоритетними при формуванні інформаційного забезпечення системи управління взаємовідносинами з клієнтами, результати глобального дослідження, проведеного ІBM Іnstіtute for Busіness Value щодо сучасних умов бізнесу.
In many cases CRM systems implementation means mastering new information technologies and technical actions for creating electronic database and also automation of the formalized processes, such as targeted direct mailing of the advertising information. Such CRM systems do not bring noticeable improvement of customer relationship and expected profitability increase, as they are realized without a proper conceptual basis, and, as a result, there is a necessity of developing the principles of the customer relationship information support. The article investigates the principles of forming the information systems of the customer relationship management and defines the main problem groups of inefficient systems: operational problems, technological and systemic problems, informational problems, administration problems. The following principles of customer relationship information support have been developed: functionality, information completeness, reliability, safety, flexibility, ergonomics, integration into general information system, system implementation and maintenance economy, optimality. For developing the above mentioned principles, the following was considered: existing principles of domestic and foreign scholars and practitioners, CRM systems implementation experience, results of managers surveys concerning the tasks which they consider to be prior in forming the information systems of the customer relationship management, the results of global survey concerning modern business conditions made by ІBM Іnstіtute for Busіness Value.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5245
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2013, № 4 (43)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.