Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5043

Назва: Communication challenges with taking an organization global: a case study featuring meeting professionals international (MPI)
Інші назви: Communication challenges with taking an organization global: a case study featuring meeting professionals international (MPI)
Комунікаційні виклики організації в умовах глобалізації: на прикладі розгляду meeting professionals international (MPI)
Автори: Krzysztof, Celuch
Кшиштоф, Целюх
Кшиштоф, Целюх
Cecil, Amanda
Сесіль, Аманда
Сесиль, Аманда
Бібліографічний опис: Celuch K. Communication challenges with taking an organization global: a case study featuring meeting professionals international (MPI) [Електронний ресурс] / Krzysztof Celuch, Amanda K. Cecil // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 22-36. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ckapim.pdf
Дата публікації: 30-лис-2014
Дата внесення: 12-лис-2014
Видавництво: ТНТУ, АСУ
УДК: 338.48
075.8
Теми: глобальні організації
стратегії комунікації
культурні зв'язки
сфера органiзацiї зустрічей
global organizations;
communication strategy
cultural communication
meetings industry
Серія/номер: Випуск 2(11);
Короткий огляд (реферат): Many professional associations, organizations and corporations are looking to expand into global markets, as is the case with Meeting Professionals International (MPI). When targeting new members outside of the headquarter country of the organization, leaders and staff members often ignore communication and cultural differences as they look to quickly grow the organization. This study explored this growing issue and details the differences in communication styles and preferences between the MPI members of the United States and Europe. Significant variances are described, as well as, implications and recommendations to MPI and other organizations consider going global.
Багато професійних асоціацій, організацій та корпорацій прагнуть розширити свою діяльність в глобальних ринках, як і у випадку з Meeting Professionals International (MPI). При пошуку нових членів за межами штаб-квартири країни організації, керівники та співробітники часто ігнорують особливості комунікації та культурні відмінності – те, як вони виглядають, щоб пришвидшити розвиток організації. Це дослідження поширювало питання і деталі відмінностей в стилях комунікації і переваг між членами MPI в Сполучених Штатах і Європі. Значні відхилення описані, а також, наслідки та рекомендації MPI та інших організацій виходять на глобальний рівень.
Многие бизнес ассоциации, организации и корпорации стремятся расширить свою деятельность на глобальных рынках, как и в случае с Meeting Professionals International (MPI). При ориентации на новых членов за пределами штаб-квартиры страны организации, руководители и сотрудники часто игнорируют особенности общения и культурные различия – то, как они выглядят, чтобы ускорить развитие организации. Это исследование создало проблему и показало детали различия в стилях коммуникации и предпочтений между членами MPI в Соединенных Штатах и Европе. Значительные различия описаны, а также, последствия и рекомендации MPI и других организаций выходят на глобальный уровень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5043
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14ckapim.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
14ckapim.djvu248,66 kBDjVuПереглянути/відкрити
14ckapim__COVER.png354,27 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.