Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/460
Titel: Метод генерації тестових завдань на основі системи семантичних класів
Sonstige Titel: Method of test's generation based on the system of semantic classes
Autor(en): Мельник, А.
Пасічник, Р.
Melnyk, A.
Pasichnyk, R.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник А.М. Метод генерації тестових завдань на основі системи семантичних класів / Мельник А.М., Пасічник Р.М. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 1. — С. 187-193. — (приладобудування та інформаційно-вимірювальні технології).
Erscheinungsdatum: 8-Feb-2010
Date of entry: 1-Jun-2010
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 004.896
Stichwörter: навчальний процес
система семантичних класів
метод генерації тестових завдань
educational process
system of semantic classes
method of generating tests
Zusammenfassung: Досліджено проблему автоматизованої генерації тестових завдань в інтелектуалізованих інформаційних системах, проаналізовано існуючі підходи до вирішення цієї проблеми, розкрито їхні основні переваги та недоліки. Показано, що одним із можливих шляхів розв’язання цього завдання є створення системи семантичних класів, на основі якої доцільно створювати базу, яку використовують для автоматичної генерації тестових завдань. Створено метод генерації тестових завдань, який дозволяє генерувати тести з високою педагогічною цінністю. Показано, що даний метод має низку переваг над існуючими, що підтверджено експериментальними дослідженнями.
In this paper the problem of automated test’s generation is investigated, existing approaches to solve this problem is analized, described their main advantages and disadvantages. One of the possible ways of solving this problem is the creation of semantic classes, based on which it is expedient to create a base that is used for automatic test’s generation. Created a method of test’s generation that can generate tests with high pedagogical value. This method has several advantages over existing, as evidenced by experiments.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/460
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 1



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.