Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4022

Назва: Роторний двигун внутрішнього згорання з турбонаддуванням багатопаливний
Інші назви: Rotor combustion elgine with turbo-supercharge, multi-fuel
Роторный двигатель внутреннего сгорания с турбонаддувом многотопливный
Автори: Гевко, Іван Богданович
Гнатьо, Володимир Михайлович
Гнатьо, Михайло Васильович
Гнатьо, Петро Михайлович
Hevko, Ivan Bohdanovych
Hnatio, Mykhailo Vasyliovych
Hnatio, Mykhailo Васильович
Hnatio, Mykhaylo Vasyliovych
Hnatio, Volodymyr Mykhailovych
Hnatio, Volodymyr Mykhailovych
Hnat’io, Mykhailo Vasyliovych
Hnat’io, Petro Mykhailovych
Гевко, Иван Богданович
Гнатьо, Владимир Михайлович
Гнатьо, Михаил Васильевич
Гнатё, Михаил Васильевич
Гнатё, Петр Михайлович
Бібліографічний опис: Патент 10100 UA, МПК F02B 43/00. Роторний двигун внутрішнього згорання з турбонаддуванням багатопаливний [Текст] / Гевко Іван Богданович, Гнатьо Михайло Васильович, Гнатьо Петро Михайлович, Гнатьо Володимир Михайлович (Україна) - опубл. 15.11.2005.
Patent 10100 UA, MPK F02B 43/00. Rotor combustion elgine with turbo-supercharge, multi-fuel [Text] / Hnatio Mykhaylo Vasyliovych, Hnat’io Mykhailo Vasyliovych, Hnatio Mykhailo Васильович, Hnatio Volodymyr Mykhailovych, Hnatio Mykhailo Vasyliovych, Hnatio Volodymyr Mykhailovych, Hnat’io Petro Mykhailovych, Hevko Ivan Bohdanovych (Ukraine) - publ. 15.11.2005.
Патент 10100 UA, МПК F02B 43/00. Роторный двигатель внутреннего сгорания с турбонаддувом многотопливный [Текст] / Гнатё Михаил Васильевич, Гнатьо Михаил Васильевич, Гнатьо Владимир Михайлович, Гнатё Петр Михайлович, Гевко Иван Богданович (Украина) - опубл. 15.11.2005.
Дата публікації: 15-лис-2005
Дата внесення: 24-вер-2014
Теми: F02B 43/00
двигуни, що характеризуються роботою на газоподібному паливі
силові установки з такими двигунами
Короткий огляд (реферат): Роторний двигун внутрішнього згоряння з турбонаддуванням багатопаливний, який виконаний у вигляді статора, станини, механізмів газорозподілення горючої суміші і відведення відпрацьованих газів, камери згоряння з вхідними і відвідними каналами, механізму подачі горючої суміші з свічками, турбокомпресора з механізмом приводу, масляного і паливного насосів, який відрізняється тим, що він оснащений роторним компресором, основою якого є статор, в якому виконані три паралельні циліндричні отвори з однаковими міжосьовими відстанями, але різними діаметрами, таким чином, що діаметр середнього циліндричного отвору є меншим від діаметрів крайніх циліндричних отворів і дорівнює міжосьовій відстані, причому діаметри крайніх циліндричних отворів однакові, а всі три циліндричні отвори мають однакову висоту, роторним перетворювачем, основою якого є статор, в якому виконані аналогічні циліндричні отвори, їх висота є більшою, ніж висота циліндричних отворів статора компресора, станиною з трьома отворами під підшипники ковзання, виконані з однаковими міжосьовими відстанями, що дорівнюють міжосьовим відстаням циліндричних отворів статора компресора і статора перетворювача, радіальним турбокомпресором, а в отвори станини на підшипниках ковзання встановлено три вали, причому два крайні однакові, а середній довший, з шліцами на кінцях і з’єднані з роторами, а в роторах компресора з зубом і з заглибиною нарізані шпонкові канавки таким чином, що на роторах з зубом вони розміщені на протилежній циліндричній поверхні напроти зуба, а в роторі з заглибиною - на циліндричній поверхні з сторони заглибини і напроти неї, а в роторах перетворювача з зубом і з заглибиною нарізані шпонкові канавки таким чином, що на роторах з зубом вони розміщені в циліндричній поверхні з сторони зуба і напроти нього, а в роторі з заглибиною - в циліндричній поверхні, протилежній заглибині, і напроти неї, а в статор компресора на вали встановлено ротори з зубом і ротор з заглибиною таким чином, що зуб правого ротора розміщено у заглибині середнього ротора, а зуб лівого ротора розміщено на одній лінії з зубом правого, а в статор перетворювача на вали встановлено ротори з зубом і ротор з заглибиною таким чином, що зуб лівого ротора входить у заглибину середнього ротора, а зуб правого ротора знаходиться на одній лінії з зубом лівого ротора, а на вали встановлено три циліндричні шестерні, які є в постійному зачепленні, а на кожусі встановлені масляний і паливний насоси, крім того, в статорах компресора і перетворювача виконані вхідний і вихідний канали, при цьому площа перерізу вхідного і вихідного каналів перетворювача більша за площу перерізу вхідного і вихідного каналів компресора, а на статорі перетворювача встановлені дві камери згоряння, причому вхідний канал верхньої камери з’єднаний з вихідним каналом правого ротора компресора, а вихідний канал з’єднаний з вхідним каналом лівого ротора перетворювача, а вхідний канал нижньої камери згоряння з’єднаний з вихідним каналом лівого ротора компресора, а вихідний канал з’єднаний з вхідним каналом правого ротора перетворювача, крім того, на кришці статора перетворювача встановлений турбокомпресор, а вхідний канал турбіни з’єднаний з вихідними каналами статора перетворювача, а вихідний канал насоса турбокомпресора з’єднаний з вхідними каналами статора компресора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4022
Інші ідентифікатори: 10100
Власник авторського права: ® Гевко Іван Богданович, Гнатьо Михайло Васильович, Гнатьо Петро Михайлович, Гнатьо Володимир Михайлович
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:2005



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.