Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4022

Title: Роторний двигун внутрішнього згорання з турбонаддуванням багатопаливний
Other Titles: Rotor combustion elgine with turbo-supercharge, multi-fuel
Роторный двигатель внутреннего сгорания с турбонаддувом многотопливный
Authors: Гевко, Іван Богданович
Гнатьо, Володимир Михайлович
Гнатьо, Михайло Васильович
Гнатьо, Петро Михайлович
Hevko, Ivan Bohdanovych
Hnatio, Mykhailo Vasyliovych
Hnatio, Mykhailo Васильович
Hnatio, Mykhaylo Vasyliovych
Hnatio, Volodymyr Mykhailovych
Hnatio, Volodymyr Mykhailovych
Hnat’io, Mykhailo Vasyliovych
Hnat’io, Petro Mykhailovych
Гевко, Иван Богданович
Гнатьо, Владимир Михайлович
Гнатьо, Михаил Васильевич
Гнатё, Михаил Васильевич
Гнатё, Петр Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Патент 10100 UA, МПК F02B 43/00. Роторний двигун внутрішнього згорання з турбонаддуванням багатопаливний [Текст] / Гевко Іван Богданович, Гнатьо Михайло Васильович, Гнатьо Петро Михайлович, Гнатьо Володимир Михайлович (Україна) - опубл. 15.11.2005.
Patent 10100 UA, MPK F02B 43/00. Rotor combustion elgine with turbo-supercharge, multi-fuel [Text] / Hnatio Mykhaylo Vasyliovych, Hnat’io Mykhailo Vasyliovych, Hnatio Mykhailo Васильович, Hnatio Volodymyr Mykhailovych, Hnatio Mykhailo Vasyliovych, Hnatio Volodymyr Mykhailovych, Hnat’io Petro Mykhailovych, Hevko Ivan Bohdanovych (Ukraine) - publ. 15.11.2005.
Патент 10100 UA, МПК F02B 43/00. Роторный двигатель внутреннего сгорания с турбонаддувом многотопливный [Текст] / Гнатё Михаил Васильевич, Гнатьо Михаил Васильевич, Гнатьо Владимир Михайлович, Гнатё Петр Михайлович, Гевко Иван Богданович (Украина) - опубл. 15.11.2005.
Issue Date: 15-Nov-2005
Date of entry: 24-Sep-2014
Keywords: F02B 43/00
двигуни, що характеризуються роботою на газоподібному паливі
силові установки з такими двигунами
Abstract: Роторний двигун внутрішнього згоряння з турбонаддуванням багатопаливний, який виконаний у вигляді статора, станини, механізмів газорозподілення горючої суміші і відведення відпрацьованих газів, камери згоряння з вхідними і відвідними каналами, механізму подачі горючої суміші з свічками, турбокомпресора з механізмом приводу, масляного і паливного насосів, який відрізняється тим, що він оснащений роторним компресором, основою якого є статор, в якому виконані три паралельні циліндричні отвори з однаковими міжосьовими відстанями, але різними діаметрами, таким чином, що діаметр середнього циліндричного отвору є меншим від діаметрів крайніх циліндричних отворів і дорівнює міжосьовій відстані, причому діаметри крайніх циліндричних отворів однакові, а всі три циліндричні отвори мають однакову висоту, роторним перетворювачем, основою якого є статор, в якому виконані аналогічні циліндричні отвори, їх висота є більшою, ніж висота циліндричних отворів статора компресора, станиною з трьома отворами під підшипники ковзання, виконані з однаковими міжосьовими відстанями, що дорівнюють міжосьовим відстаням циліндричних отворів статора компресора і статора перетворювача, радіальним турбокомпресором, а в отвори станини на підшипниках ковзання встановлено три вали, причому два крайні однакові, а середній довший, з шліцами на кінцях і з’єднані з роторами, а в роторах компресора з зубом і з заглибиною нарізані шпонкові канавки таким чином, що на роторах з зубом вони розміщені на протилежній циліндричній поверхні напроти зуба, а в роторі з заглибиною - на циліндричній поверхні з сторони заглибини і напроти неї, а в роторах перетворювача з зубом і з заглибиною нарізані шпонкові канавки таким чином, що на роторах з зубом вони розміщені в циліндричній поверхні з сторони зуба і напроти нього, а в роторі з заглибиною - в циліндричній поверхні, протилежній заглибині, і напроти неї, а в статор компресора на вали встановлено ротори з зубом і ротор з заглибиною таким чином, що зуб правого ротора розміщено у заглибині середнього ротора, а зуб лівого ротора розміщено на одній лінії з зубом правого, а в статор перетворювача на вали встановлено ротори з зубом і ротор з заглибиною таким чином, що зуб лівого ротора входить у заглибину середнього ротора, а зуб правого ротора знаходиться на одній лінії з зубом лівого ротора, а на вали встановлено три циліндричні шестерні, які є в постійному зачепленні, а на кожусі встановлені масляний і паливний насоси, крім того, в статорах компресора і перетворювача виконані вхідний і вихідний канали, при цьому площа перерізу вхідного і вихідного каналів перетворювача більша за площу перерізу вхідного і вихідного каналів компресора, а на статорі перетворювача встановлені дві камери згоряння, причому вхідний канал верхньої камери з’єднаний з вихідним каналом правого ротора компресора, а вихідний канал з’єднаний з вхідним каналом лівого ротора перетворювача, а вхідний канал нижньої камери згоряння з’єднаний з вихідним каналом лівого ротора компресора, а вихідний канал з’єднаний з вхідним каналом правого ротора перетворювача, крім того, на кришці статора перетворювача встановлений турбокомпресор, а вхідний канал турбіни з’єднаний з вихідними каналами статора перетворювача, а вихідний канал насоса турбокомпресора з’єднаний з вхідними каналами статора компресора.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4022
Other Identifiers: 10100
Copyright owner: ® Гевко Іван Богданович, Гнатьо Михайло Васильович, Гнатьо Петро Михайлович, Гнатьо Володимир Михайлович
Content type: Other
Appears in Collections:2005



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.