Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Іван Богданович | uk |
dc.contributor.author | Гнатьо, Володимир Михайлович | uk |
dc.contributor.author | Гнатьо, Михайло Васильович | uk |
dc.contributor.author | Гнатьо, Петро Михайлович | uk |
dc.contributor.author | Hevko, Ivan Bohdanovych | uk |
dc.contributor.author | Hnatio, Mykhailo Vasyliovych | uk |
dc.contributor.author | Hnatio, Mykhailo Васильович | uk |
dc.contributor.author | Hnatio, Mykhaylo Vasyliovych | uk |
dc.contributor.author | Hnatio, Volodymyr Mykhailovych | uk |
dc.contributor.author | Hnatio, Volodymyr Mykhailovych | uk |
dc.contributor.author | Hnat’io, Mykhailo Vasyliovych | uk |
dc.contributor.author | Hnat’io, Petro Mykhailovych | uk |
dc.contributor.author | Гевко, Иван Богданович | uk |
dc.contributor.author | Гнатьо, Владимир Михайлович | uk |
dc.contributor.author | Гнатьо, Михаил Васильевич | uk |
dc.contributor.author | Гнатё, Михаил Васильевич | uk |
dc.contributor.author | Гнатё, Петр Михайлович | uk |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T13:19:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-24T13:19:01Z | - |
dc.date.created | 2004-11-15 | uk |
dc.date.issued | 2004-11-15 | uk |
dc.identifier | 3277 | uk |
dc.identifier.citation | Патент 3277 UA, МПК F03D 1/00. Вітровий двигун [Текст] / Гнатьо Михайло Васильович, Гевко Іван Богданович, Гнатьо Володимир Михайлович, Гнатьо Петро Михайлович (Україна) - опубл. 15.11.2004. | uk |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3933 | - |
dc.description.abstract | Вітровий двигун, який виконано у вигляді вертикальної колони, вітрових коліс, механізмів передач, редуктора і генератора, який відрізняється тим, що на вертикальній колоні шарнірно встановлено підставку з можливістю вільного обертання навколо осі в горизонтальній площині, на лівому кінці підставки на осі встановлено опору, яка зафіксована в вертикальному положеннірозкосом, а на колоні жорстко закріплена в горизонтальній площині і перпендикулярно до осі опори підставка, на краях якої встановлені планетарні редуктори повітряних коліс таким чином, що конічні сонячні шестерні жорстко з’єднані з нею, а корпуси планетарних редукторів встановлені з можливістю вільного обертання навколо осі, а зірочки, які закріплені на корпусах редукторів, з’єднані ланцюговою передачею з зірочками вала, який через шківи редуктора пасовою передачею з’єднаний з валом генератора, причому між колоною і підставкою встановлена стабілізаційна площина, а основою вітрового колеса є корпус конічного планетарного редуктора, на якому в одній площині з інтервалом 120° рівномірно по колу жорстко встановлені три трубчаті щогли, на кінцях яких в їхній площині і перпендикулярно до їхніх осей жорстко закріплені три напрямні, на кінцях щогл, у площині, перпендикулярній до осі напрямних, встановлені осі куліс, причому на осі встановлені куліси, які шатунами з’єднані з повзуном, що розміщений на напрямній, а через щогли встановлені вали, на кінцях яких розміщені конічні сателітні шестерні, які входять в зачеплення з нерухомою центральною шестірнею, і кривошипи, які через шатуни з’єднані з повзунами, на кулісах однією вершиною зафіксовані трикутні тканинні вітрила, які з однієї сторони закріплені на ролику, а кривошипи виставлені таким чином, що при перебуванні щогл у верхньому вертикальному положенні вони є у крайньому лівому положенні, що відповідає максимальному розкриттю вітрил, причому корпуси планетарних конічних редукторів встановлено з можливістю вільного кругового обертання навколо осі нерухомих центральних шестерень, які є в горизонтальній площині, на корпусі планетарних редукторів встановлено черв’ячні редуктори, а на валах черв’ячних коліс жорстко встановлені по два крайні і центральні барабани з можливістю кругового обертання навколо осі, а між цими барабанами встановлені муфти з можливістю осьового переміщення для входження в зачеплення з валом крайніх і центральних барабанів, а на корпусах планетарних конічних редукторів встановлені електромагніти, а на крайніх і центральних барабанах встановлені електромагнітні гальма, які зв’язані з корпусом, а на щоглах встановлені кронштейни, на яких шарнірно встановлені на кожному валу вертикальні барабани, на які намотані полотнища вітрил, та нижні вертикальні барабани, на які намотані привідні канати крайніх і центральних барабанів, крім цього на вертикальних барабанах закріплені однією стороною трикутні вітрила, а третьою вершиною - канатами через блоки, які закріплені на кулісах через блоки з барабанами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | F03D 1/00 | uk |
dc.subject | вітряні двигуни з віссю обертання ротора, паралельної повітряному потоку, що входить в ротор | uk |
dc.title | Вітровий двигун | uk |
dc.type | Other | uk |
dc.rights.holder | ® Гнатьо Михайло Васильович, Гевко Іван Богданович, Гнатьо Володимир Михайлович, Гнатьо Петро Михайлович | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2004 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5-3277-vitrovijj-dvigun.pdf | 278,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
5-3277-vitrovijj-dvigun.djvu | 411,7 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
5-3277-vitrovijj-dvigun__COVER.png | 1,09 MB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.