Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-15 зі 15 (час пошуку: 0.036 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstractчер-201817-чер-2018Брендинг в системі маркетингових технологійМаркович, Ірина
Conference Abstractчер-201820-чер-2018Взаємодія держави та підприємницького сектору у вітчизняних умовахМаркович, Ірина
Conference Abstract202216-гру-2022Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівМаркович, Ірина
Article202212-вер-2022Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціМаркович, Ірина
Article202212-вер-2022Моделі прийняття рішень в економічних процесах та публічному управлінніМаркович, Ірина
Article202113-гру-2021Особливості реалізації основних принципів податкової системи в УкраїніМаркович, Ірина
Conference Abstract7-жов-202216-гру-2022Аналіз податкових надходжень у 2022 році до бюджетів різних рівнівМаркович, Ірина
Article202219-гру-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці.Маркович, Ірина; Демкура, Тарас
Proceedings Book202113-гру-2021НЕЙРОЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬМаркович, Ірина; Демкура, Тарас
Conference Abstract202212-вер-2022Роль візуалізації в процесах управління данимиМаркович, Ірина
Conference Abstract202224-чер-2022Використання інформаційно-аналітичних систем для аналізу данихМаркович, Ірина
Monograph202215-гру-2022ПОВЕДІНКОВІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІМаркович, Ірина
Article202310-гру-2023Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвиткуМаркович, Ірина
Proceedings Bookлис-202324-лис-2023Можливості використання великих даних у бізнесіМаркович, Ірина
Articleсіч-202429-січ-2024СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИМаркович, Ірина
Результати 1-15 зі 15 (час пошуку: 0.036 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі