Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3042
Título: Організаційно-економічний механізм підвищення міжнародної конкурентоспроможності туристичного сектору України
Outros títulos: Организационно-экономический механизм повышения международной конкурентоспособности туристического сектора Украины
Organizational and economic mechanisms for increasing the international competitiveness of the tourism sector in Ukraine
Authors: Антонюк, Катерина Вікторівна
Антонюк, Катерина Викторовна
Antonyuk, Kateryna Viktorivna
Bibliographic description (Ukraine): Антонюк К. Організаційно-економічний механізм підвищення міжнародної конкурентоспроможності туристичного сектору України [Електронний ресурс] / Катерина Антонюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 149-157. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14akvtsu.pdf.
Data de edición: May-2014
Date of entry: 28-May-2014
Editor: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.486(477):339.137:330.341.1
Palabras chave: туризм
міжнародний туризм
туристична послуга
туристична галузь
туристичний продукт
міжнародна конкурентоспроможність
кластер
інновації
tourism
international tourism
tourist service
tourist industry
tourist product
international competitiveness
cluster
innovations
Nº Serie/Informe: Випуск 1 (10);
Resumo: У статті здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке базується на застосуванні механізму формування конкурентоспроможності вітчизняної туристичної галузі через впровадження туристичної кластеризації, інноваційно-маркетингової моделі розвитку та програми просування українського туристичного продукту на світовий туристичний ринок. Метою даного дослідження є привернення уваги українського суспільства до необхідності розробки і здійснення на національному рівні комплексу заходів з поліпшення іміджу України шляхом пропаганди її туристичного потенціалу та створення бренду України як туристичної держави. У роботі автор спробував розробити до впровадження сучасні механізми динамічної підтримки конкурентоспроможності туристичних підприємств, в основі яких знаходяться інноваційно-маркетингові підходи до управління. Основним завданням стало обґрунтування організаційно-економічного механізму вдосконалення національного ринку туристичних послуг та його конвергенції зі світовим.
В статье осуществлено теоретическое обобщение и предложено новое решение научного задания, которое базируется на применении механизма формирования конкурентоспособности отечественной туристической отрасли через внедрение туристической кластеризации, инновационно-маркетинговой модели развития и программы продвижения украинского туристического продукта на мировой туристический рынок. Целью данного исследования является привлечение внимания украинского общества к необходимости разработки и осуществления на национальном уровне комплекса мероприятий по улучшению имиджа Украины путем пропаганды ее туристического потенциала и создания бренда Украины как туристического государства . В работе автор попытался разработать к внедрению современные механизмы динамической поддержки конкурентоспособности туристических предприятий, в основе которых находятся инновационно-маркетинговые подходы к управлению . Основной задачей стало обоснование организационно-экономического механизма совершенствования национального рынка туристических услуг и его конвергенции с мировым .
The article presents a theoretical synthesis and proposed a new solution to a scientific problem, which is based on application the formation mechanism of competitiveness in the domestic tourism industry through he introduction of tourism clusterization, innovation and marketing development model, promotion of the Ukrainian tourist product on the world tourism market. The purpose of this research is to draw attention to the need for Ukrainian society to the necessity of development and national implementation of measures for improving the image of Ukraine by promotion tourism potential and create brand Ukraine as a tourism state. In the paper the author tried to make the introduction of modern dynamic mechanism maintain the competitiveness of tourism, that are based on innovation and marketing approaches to management. The main task was the study of organizational-economic mechanism of improvement of the national tourism market and its convergence with the world one.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3042
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 1(10)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
14akvtsu.pdf1,3 MBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados