Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-3 зі 3 (час пошуку: 0.002 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article19-гру-201216-тра-2014Споживачі-новатори як рушії придбання товарівХудзік, Василь; Паляниця, Віктор Анатолійович; Khudzik, Vasyl; Paliyanytsiya, Viktor
Article25-бер-201620-кві-2016Ефективне управління інноваційними, ресурсними та логістично–маркетинговими чинниками забезпечується використанням багатокомпонентної моделіАндрушків, Богдан Миколайович; Шерстюк, Роман Петрович; Паляниця, Віктор Анатолійович; Andrushkiv, Bohdan; Sherstiuk, Roman; Palyanytsya, Victor
Article25-бер-201620-кві-2016Класифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування)Шерстюк, Роман Петрович; Паляниця, Віктор Анатолійович; Погайдак, Ольга Богданівна; Бойко, Остап Богданович; Sherstiuk, Roman; Palyanytsya, Victor; Pohaydak, Olga; Boiko, Ostap