Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-23 зі 23 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти сутності конкурентних стратегій підприємствГончаровська, Інна; Honcharovska, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article20-кві-201625-тра-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article20-кві-201625-тра-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article22-вер-201626-жов-2016Особливості розвитку локальних економічних системІвасів, Ірина; Ivasiv, Iryna
Article22-вер-201626-жов-2016Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваАртеменко, Людмила; Artemenko, Lyudmyla
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article26-кві-201624-тра-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article18-тра-20168-лип-2016Сутність аналізу маркетингових комунікаційДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, O. D.
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Article18-тра-20168-лип-2016Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльностіПолянко, В. В.; Федорович, Роман Володимирович; Polianko, V. V.; Fedorovych, R. V.
Article17-лис-201624-бер-2017Inbound маркетингШпилик, Світлана Василівна; Добровольська, І. Ю.; Shpylyk, S. V.; Dobrovol’ska, I. Y.
Article17-лис-201624-бер-2017Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможностіОмелянюк, В. Ю.; Шпилик, Світлана Василівна; Omelyanyuk, V. Y.; Shpylyk, S. V.
Article18-тра-20168-лип-2016Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємствПилипів, Володимир; Pylypiv, Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Обслуговування як елемент товарної політикиХалюта, Алла; Halyuta, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article26-кві-201624-тра-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-бер-201620-кві-2016Принципи маркетингового менеджменту, як основа управління витратамиФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження маркетингових перспектив вітчизняної пивоварної промисловостіЛюбунь, Василь; Lubun, Vasil
Article17-лис-201624-бер-2017Моделювання процесів у маркетинговому середовищіФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Результати 1-23 зі 23 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі