Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-26 зі 26 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Ризики в купівельній поведінці споживачівГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-бер-202123-кві-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Результати 1-26 зі 26 (час пошуку: 0.013 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі