Пошук


Поточні фільтри:




Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-кві-201726-лип-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article23-кві-201526-лют-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article23-кві-201526-лют-2016Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article20-кві-201625-тра-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article24-кві-20146-бер-2016Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-кві-20146-бер-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.