Пошук


Поточні фільтри:




Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article6-жов-201127-бер-2017Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article14-гру-201117-лют-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article14-гру-201117-лют-2016До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article14-гру-201117-лют-2016Актуальні проблеми ефективного управління персоналомФалович, А.
Article6-жов-201127-бер-2017Якісні методи досліджень поведінки споживачівФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article19-кві-201116-лют-2016Економічна психологія: наука і необхідністьГрабовська, С.
Article19-кві-201116-лют-2016Комплекс маркетингу та його елементиДембіцька, Н.
Article19-кві-201116-лют-2016Проблеми страхового ринку в УкраїніШамрик, А.
Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі