Пошук


Поточні фільтри:




Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.009 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article27-жов-201020-лют-2016Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article27-жов-201020-лют-2016Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article22-кві-201020-лют-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваМикитчин, В.
Article22-кві-201020-лют-2016Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегіїЯнківська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості матеріального стимулювання персоналу в умовах кризиКочерженко, К.
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.009 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі