Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7 (час пошуку: 0.004 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Article18-кві-201228-січ-2016Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-кві-201624-тра-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana