Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 245 (час пошуку: 0.001 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article6-кві-201722-чер-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article6-кві-201722-чер-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article18-тра-20168-лип-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article18-кві-200721-бер-2016Місце організаційної структури в системі маркетингуГладовська, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article18-кві-200721-бер-2016Оцінка рівня конкурентосроможності підприємстваДемянів, О.
Article25-кві-201726-лип-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-кві-201726-лип-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Article27-кві-201716-чер-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-201716-чер-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-201716-чер-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-кві-201716-чер-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-201716-чер-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-кві-201716-чер-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article6-жов-201127-бер-2017Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-201716-чер-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-201716-чер-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article23-кві-200913-бер-2016Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article18-кві-201228-січ-2016Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-201228-січ-2016Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article17-кві-199528-січ-2016Маркетинг та проблеми збуту продукціїДіденко, Т. О.
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article17-кві-199528-січ-2016Вивчення кон’юнктури торгівлі - основа для прогнозування споживчого ринкуСолдатенко, О. В.
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-тра-201521-січ-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-201526-лют-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article24-кві-20146-бер-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article17-кві-199528-січ-2016Оптимальний нагрів круглої пластинки при мінімальних енергозатратах та аналіз отриманого напружено-деформованого стануВорощук, В. Я.; Козуб, І. Ю.
Article21-бер-201227-січ-2016Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article24-кві-20146-бер-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article23-кві-201526-лют-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article5-гру-201211-лют-2016Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article25-лис-201518-лют-2016Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-тра-201521-січ-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-201526-лют-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article18-кві-201228-січ-2016Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article24-кві-20146-бер-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article19-тра-201521-січ-2016Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article18-кві-201228-січ-2016Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article23-кві-201526-лют-2016Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article18-кві-201228-січ-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article23-кві-200913-бер-2016Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article27-жов-201020-лют-2016Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article27-жов-201020-лют-2016Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article24-кві-20146-бер-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article23-кві-201526-лют-2016Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article21-тра-201427-січ-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-201427-січ-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article18-кві-201228-січ-2016Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article17-кві-199528-січ-2016Сервіс як інструмент маркетингової стратегіїСтепанова, Л. В.
Article14-гру-201117-лют-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article24-кві-20146-бер-2016Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article18-кві-201228-січ-2016Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article14-гру-201117-лют-2016До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article27-бер-201527-січ-2016Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article23-кві-200913-бер-2016Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article20-кві-201625-тра-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article24-кві-20146-бер-2016Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-кві-20146-бер-2016Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-кві-20146-бер-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article25-бер-201620-кві-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article25-бер-201620-кві-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article26-кві-201624-тра-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article26-кві-201624-тра-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article24-кві-20146-бер-2016Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Результати 1-100 зі 245 (час пошуку: 0.001 секунди).